CATRICE ICONAILS GEL LACQUER


Potpuno je neupitna moja ljubav prema lakovima za nokte, stoga ne čudi da sam na Catrice eventu ugrabila najviše lakova za nokte.Shvatite to kako god ali ja ne mogu da imam gel na noktima jer ne mogu da podnesem da duže od 5 dana imam istu boju na noktima, tako da imam jako mnogo lakova, kupujem i dobijam, ali ne odustajem :). Posebno sam bila srećna jer sam imala priliku da izaberem boje koje želim, iako moram priznati tek čekam novu sezonu i nove nijanse.Ono što je proizvođeč naveo kao tajnu nove tehnologije jesu lakovi koji na noktima ostaju i do 7 dana postojani bez top coata, kao i da je zbog gel formule nepotreban nadlak.U sebi sadrže acai ulje koje pruža nježnu njegu za prirodne nokte. Ja ću samo reći da su lakovi jako lijepi, jako dobri i čak i ovi jako svijetlli bi mogli proći bez duplog sloja, mada ja stvarno uvijek lakiram dva sloja jer mi se tako dopada. Lakovi su mi trajali na noktima između 3-5 dana, a iako su proizvedeni da imaju sjajni gel završetak, moram priznati da sam bez obzira na sve po staroj dobroj navici, ipak lakirala i top coat lakom.Sjajni su zaista ali navika je navika.  Nijanse su sjajne, svaka na svoj način, a i četkica im je standardno dobra, srednje debljine.
A evo i nijansi-s lijeva na desno
23-NICE CREAM
24-GOOD LACK!
25-THE SANDY SHOP
26-QUEEN OF THE SANDCASTLE





 Ovo su sjajni lakovi iz sivkastog i lila spektra:
17 - LILACQUER
28- TAUPE LEAGUE



 Ovo su mint i zelene varijacije:
14 - MINT MAP
13- MERMYDAY MAYDAY




Zatim roze i crvena ekipa:
03 - CAUGHT ON THE RED CARPET
32 - GET YOUR PINK ON
30 - KEEP CALM AND PINK




I za kraj mozda i omiljeni u ovoj grupi:
02-BLOODY MANY TO GO
36 - READY TO GRAPE OFF!
07 - MEET ME AT CORAL ISLAND




Morate priznati da su boje odlične. Imate li iskustvo sa ovim lakovima, i dopadaju li vam se?

Comments

  1. Predivne boje, mnogo mi se svidjaju.

    http://glamfashioncat.blogspot.rs/2018/03/loreal-elseve-low-shampoo-3u1.html

    ReplyDelete

Post a Comment