NASHI CAPIXYL HAIRLOSS PREVENTION


Ne znam za vas ali mene jako nervira opadanje kose. S obzirom da volim da vidim zdravu kosu kako na sebi i drugima jako mi je bitno da koristim i adkvatne preparate. Poslednjih dvanaest godina njegu kose sam prepustila stručnjacima. Ipak mogu reći da sam nakon toliko godina tek sada našla i liniju proizvoda kojom sam prezadovoljna, u koju imam povjerenja i koja daje rezultate onakve kako je i napisano. Riječ je o brendu Nashi argan. Pored klasične linije o kojoj sam ranije pisala, ovoga puta predstavljam novu Capixyl liniju koju se koristi u prevenciji opadanja kose. Iako je zima meni kosa manje više opada tokom čitave godine. Posebno se intezivira na jesen i na proljeće, ali kod mene je prisutan i određeni hormonski disbalans nakon porođaja te mi kosa iako raste kao luda istom mjerom i opada. Upravo zato sam bila srećna kada sam ugledala da je ovaj proizvod stigao u salon u kojem se friziram.Dostupno je pet preparata od čega dva zauzimaju višednevni tretmani, dva su šamponi i jedan tretman. Treba samo da dodam da je pakovanje sjajno i da je ovo moja omiljena boja te mi je još draže kad ih ugledam.

CAPIXYL 30 Noćni program - je intenzivan  program sprečavanja opadanja kose sa Capixyl kompleksom i biljnim matičnim ćelijama. Sjajno pakovanje sastoji se od 4 epruvete i jednog raspršivača u kojima je supermirisna tečnostOvaj program se može koristiti nakon pranja kose Capixyl šamponom ili na kosi koja nije oprana. Ukoliko koristite na opranoj kosi pobrinite se da ste peškirom pokupili višak vode s tjemena i sa kose. Podijelite kosu na nekoliko sekcija i s udaljenosti od 1 cm od tjemena napršćite tretman direktno na tjeme. Nakon što potrošite prvu bočicu, na sledeću epruvetu možete postaviti već korišten raspršivač. Dubinski umasirajte. Koristite mjesec dana bez prestanka prije spavanja. Prvu sedmicu revitalizuje se korjen kose, drugu i treću sedmicu korjen kose postaje čvršći, a struktura dlake postaje jača i smanjuje se pucanje dlake. Četvrtu sedmicu povećava se gustoća kose.






CAPIXYL piling šampon, namijenjen je svim tipovima kose,  dubinski čisti i stimuliše tjeme, te stimuliše aktivnost dlake. Sadrži visoko efektivne sastojke koji pripremaju tjeme za dalji tretman, te temeljno čiste tjeme i dlaku. Koristi se kao i svaki drugi šampon.
CAPIXYL energizirajući šampon je idealno za dubinsko čišćenje čak i osjetljivog tjemena. Povećava cirkulaciju, smanjuje opadanje kose, mašćenje tjemena i proizvodnju sebuma. Sadrži biljne matične ćelije koje obnavljaju kosu i čine je manje podložnom kidanju i oštećenju. U kombinaciji sa ovim šamponom preporučuje se  upotreba noćnog tretmana.
CAPIXYL 7 noćni program je intenzivan program sprečavanja opadanja kose sa Capixyl kompleksom i biljnim matičnim ćelijama.Riječ je o jednoj epruvetici od 20 ml sa raspršivačem. Može se koristiti nakon pranja kose ili na kosi koja nije oprana. Postupak nanošenje je kao i kod tretmana 30 dana s tim što je ovaj tretman potrebno primjenjivati sedam dana bez prestanka kako i stoji u nazivu.
Capixyl intenzivni tretman protiv opadanja kose sa 5% Capixyl kompleksa i matičnim biljnim ćelijama koje podstiču povećanja aktivnosti oslabljenih folikula dlake. Preporučuje se za korištenje u kombinaciji sa piling šamponom četiri sedmice. Nakon pranja kosu frotirati, te u 6-8 sekcija nanijeti po nekoliko kapi direktno na tjeme, te nježno umasirati. Ne ispirati. Tretman se potpuno upije, ne ostavlja masan trag i ne utiče na stilizovanje kose, već je čini još lakšom i podatnijom.
Svi proizvodi su namijenjeni svim tipovima kose i odlikuje ih sjajan miris. Moj izbor su bili Capixyl energizirajući šampon i 7 NIGHT Program s obzirom da mi je kosa jako masna,
O tome se brinu moje drage Dijana, Danka, Katarina, Vesna i Tanja iz Beauty studio by Dijana S u čijem salonu možete naći sve preparate iz linije Nashi. Rezultati kvalitetne njege ne izostaju.

*photo by @andrej_vujicic

Comments