NEW IN



Mislim da više od godinu dana nisam pisala post ovog tipa. Toliko sam stvari kupila, potrošila, nekima se vratila, ali nisam ih prezentovala iskreno - zaboravila sam. Ipak kako sam i sama radoznala da vidim šta kupujete i kakve ocjene proizvodima dajete odlučila sam se da pokažem šta sam novo kupila. Nije to neki bogat asortiman, ali su neke interesantne stvarčice.
Na prvom mjestu to je AFRODITA pjena za čišćenje lica od nečistoća i šminke te reguliše nivo sebuma, a kojom sam oduševljena. Riječ je o profesionalnom sredstvu koliko sam shvatila nema ga u slobodnoj prodaji (barem ne u Bijeljini, a obišla sam sve) i jedan je od proizvoda koji zaslužuje poseban post, što vas i očekuje u narednom periodu.Pjenu sam kupila u kozmetičkom salonu u koji idem i baš sam zadovoljna.

Jedna sam od onih koja se obradovala dolasku Real Techniques četkica u DM markete i moj izbor je bila ova za rumenilo. Većina djevojaka sigurno zna prednosti ovog brenda i koriste ih. I sama imam neke primjerke, ali nikada nisam kupila ovu pa mi je dobro došlo da obogatim kolekciju. 

Tu je i EOS balzam za usne. Ja sam oduševljena ambalažom. Htjela sam mint varijantu ali me je kokosovo mlijeko koje obožavam naravno navelo na ovaj put te sam kupila ovo roze sa kokosovim mlijekom. Ja ne volim ukuse kod balzama za usne ali svejedno sjajan miris i fina tekstura su pobijedili.

Imam nekoliko omiljenih parfema koje uvijek mogu ponovo da kupim s tim što između probavam nove. Olympea Paco Rabbane je jedan od onih koji je ušao na moju listu parfema koje ću svakako ponovo koristiti. Potpuno netipičan izbor za mene i izlet u malo drugačije vode od onih koje uglavnom preferiram, bio je prijatno iznenađenje i drago mi je što sam ga izabrala.
Kada smo već kod parfema, zavoljela sam i Si kuće Armani, tako da sam iskoristila popust u jednoj parfimeriji da kupim i losion za tijelo. Ko zna kakav je miris obradovaće ga dodatna količina istog na tijelu. Ja se jako prijatno osjećam kada ga nanesem na tijelo. Nije agresivan, a opet odiše nekim smirenim notama.
Okušala sam sreću i sa Maybelline FIT me puder. Hvaljen od strane skoro svih ali ponekad i malo kritikovan, kod mene je izazvao neki pola-pola efekat. Biće da ja definitivno imam veći problem sa količinom masnoće na koži od ostalih masnokožaca. Ipak u narednom periodu ću napisati i svoje utiske.
Aplikator za puder sam kupila u H&M radnji u inostranstvu i moram reći da se dobro pokazao. Nije nešto o njemu pompezno pisano ali ja sam zadovoljna. Nešto smiješno je koštao, ne znam ni ja koliko, ali radi dobar posao.

BVLGARI neseser za šminku je trenutno moj omiljeni u moru onih koje imam. Potrefilo se sve. I dizajn, i veličina i oblik, ma sve. Stane sve što treba, a ova divna boja mi je baš nekako u mom fazonu.


I na kraju ovaj sipatični set kome nisam mogla da odolim. Rijetko kupujem setove i stvarno ovo mi je bilo nešto simpatično, bez obzira na srciće koji i nisu moj omiljeni motiv. Ipak moram reći da me je boja privukla pa sam kupila. Krem gel za tuširanje i mlijeko za tijelo jako prijatnog mirisa ali i kvalitet nije zanemariv, pa eto mogu reći da proizvodi nisu zadovoljili samo estetsku stranu. 

Da li ste koristili nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?

Comments