AVOKADO NAMAZ



U Fitt izazovu u kome sam učestvovala, a o kome ste imali priliku da budete obaviješteni ako ste pratili redovno moj Instagram profil, mogli ste vidjeti nekerecepte. Nažalost neke sam pravila popodne pa je zaista bilo loše svjetlo za fotkanje, ali budite sigurni da sam 7 dana bila dio ove priče. Neke od fotki sam stavljala na svoj profil, a ono što vas je zanimalo bio je i recept za Avokado namaz. Tako da sam odlučila i slikovito da prikažem kako se pravi. Na internetu postoje razne varijacije kako se pravi, i shvatila sam da ga uglavnom ljudi prilagođavaju svom ukusu. U ovaj obični ja sam u susret zimi i prehladama ubacila bijeli luk pa sam dodatno pojačala aromu. Ako ne želite nemojte dodavati.
AVOKADO NAMAZ

POTREBNO:
- avokado
- pavlaka ili u normalnim okolnostima sirni namaz
-limun
-bijeli luk
- kopar




Rasjeći avokado, izvadiditi košticu i kašičicom isružiti srednji dio odnosno odvojite od kore, tako da kada kupujete gledajte da bude mekši jer je zreliji i ukusniji. Ovaj je bio na ivici da bude neupotrebljiv. Avokado stavite u posudu, dodajte pola male pavlake ili mali ABC namaz(ako idete na tu varijantu). Uzmite pola limuna iscijedite (ja sam čitav jer volim kiselo) i dodajte 2 češnja bijelog luka (rekoh ne morate, ja sam u fazi ubijanja bakterija ). Ovo možete sve štapnim mikserom izmiksati, a ako ne stavljate bijeli luk možete i obišnom viljuškom. Ja ne izmiksam do kraja da bi mi ostali dijelovi avokada čitavi.




 Na kraju možete staviti kopar koji takođe obožavam i gotova priča.
Ja ovaj namaz koristim npr.za doručak, ali i za jela od mesa pa mi služi kao neka vrsta sosa. Ovdje sam ga poslužila uz raženi hljeb i kuvano jaje, kao odličan primjer šta možete jesti za doručak. 




Prijatno :)


Comments

  1. Odlican recept :) I sama pravim nesto slicno samo bez belog luka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :). Pa razne su varijacije, a ja sam ovih mjeseci u neprekidnoj borbi sa virusima tako da koristim sva znana i neznana sredstva :)

      Delete

Post a Comment