NASHI ARGAN proizvodi za kosu

Mogu reći da se mogu pohvaliti dobrim kvalitetom kose. Jaka, "debela " dlaka, gusta kosa, malo masnija poslednjih godina, ali jako zahvalna za stilizovanje. Prava kao strijela, nije joj čak neophodno ni feniranje da bi izgledala fino. Da me nisu pobijedile sijede ne bih je ni farbala jer sam imala dobru boju, ali godine su me pretekle :)Naravno s obzirom na vrstu posla kojom se bavim, moja kosa je uvijek u sigurnim rukama profesionalaca koji se brinu o njoj. Poslednju godinu i više moja kosa povjerena je savršenom timu Beauty Centru by Dijana S i sigurna sam da se nećete pokajati ukoliko učinite isto. Ipak svačija kosa ima neslavne trenutke pa je tako i moja imala reakcije na previše sunca, mora, pijeska i visoke temperature. Pri polasku sam dobila paketić NASHI proizvoda i mogu reći da je to jedan od osnovnih krivaca što je moja kosa preživjela uspješno i ovu sezonu odmora i prirodne "agresije". Pretpostavljate da ću danas pisati upravo o ovom brendu.

Proizvodi koje koriste brojni saloni za friziranje, ali koji naravno i sami od njih možete kupiti, jesu oni koji su na bazi arganovog ulja i koji vašoj kosi donose brojne koristi. Ono što je meni bilo uočljivo jeste osjećaj kako četka nesmetano klizi kroz kosu kada se češljate, mekoća pod rukama kada je dodirnete kao i na prvu uočljiv sjajan izgled kose. Ukratko poslije korištenja ovih preparata kosa je blago rečeno "blještala" od zdravlja.Na moru sam koristila šampon, balzam i ulje i stvarno ne bih pisala o proizvodu u koji ne vjerujem, a ovaj zaslužuje i riječ više.

U širokoj paleti proizvoda nalaze se pored šampona i balzama i maska za kosu, ulje i preparati namijenjeni za dubinsku regeneraciju naziva FILLER THERAPY o kojoj mogu samo reći da je što se tiče moje reakcije izum života.




U samim proizvodima nalaze se organske sirovine i organska ulja sa učešćem veoma popularnog arganovog ulja od 36%. Oni za sebe kažu: Nashi Argan je luksuzni italijanski brend, čiji proizvodi predstavljaju vrhunac  nauke u proizvodnji kozmetike s primijenjenim arganovim uljem. Ovi proizvodi posjeduju certifikat o biološkom i organskom porijeklu sirovina (arganovo i laneno ulje), i sadrže visoke koncentracije bio ulja argana i lana. Jednostavna, a izuzetno učinkovita linija, s neponovljivim mirisom, u ekološki prijateljskoj ambalaži garantuje vrhunsko iskustvo njege kose, lica i tijela - sa svakom upotrebom. Ja sam probala šampon, balzam, ulje i masku i malo je reći koliko sam oduševljena. I kada sam mislila da je to to, sa odmora me je zateklo još prijatnije iznenađenje. FILLER THERAPY - terapija za liječenje i podmlađivanje kose. Jedno savršenstvo, koje je moja kosa itekako prihvatila kao budućeg stalnog partnera u njezi.










Tretman se sastoji u pranju kose NASHI proizvodima, raščešljavanju, nanošenju preparata namijenjenih ovom tretmanu, dubinskom utrljavanju, stavljanju maske na glavu i specijalne kape kroz koju se provlači temperatura pomoću fena za kosu, a nakon nekoliko minuta pustite da čitavo pakovanje odstoji oko 15 minuta. Kosa se pere i stilizuje i na kraju dobijete sjajnu i njegovanu kosu kojoj se svi dive. Moram da pohvalim i četke iz ove linije i priznajem da sam već jednu mjerkala i imam namjeru da je kupim.
Djevojke iz salona Dijana, Danka, Katarina i Vesna su prošle edukacije koje organizovala ova kuća, i svakako ih od sada i zvanično mogu zvati doktorima za kosu. 












Pored ovoga tu je i još širok spektar proizvoda o kojima ću pisati u nekom od narednih postova. A ja sam za prvu pomoć na moru imala i kesicu ovih mini pakovanja što je jako praktično.



I na kraju evo kako izgleda moja kosa poslije tretmana "liječenja". Zaista nisam koristila ni jedan jedini filter niti pomoć fotošopa. Fotka izgleda malo čudno jer sam u bijeloj haljini, ali da to sam ja i moja kosa. :)

Posle ovoga usliedilo je šišanje i moja kosa je sada zaista izliječena. Ova terapija i tretmani ovim proizvodima dostupni su samo u najboljim BiH salonima. Ukoliko ste u Bijeljini i okolini i ako vas put nanese svakako moja preporuka je salon Beauty Centar by Dijana S , Majevička 131 koji je partner NASHI ARGANA. 

Comments