Cracked doll - Halloween time

Iako kod nas i nije praksa obilježavanja ovog zanimljivog datuma, tj. Noć vještica, par puta sam se zatekla u evropskim metropolama baš na ovaj dan i bilo je ultra zanimljivo, vidjeti te maštovite ljude, kako se maskiraju, i luduju. I moram priznati da su mi uvijek zanimljivi makeup izbori za taj dan. Ne znači da sam neki profesionalac, ali volim da isprobavam razne art things na licu, iako priznaje m i nisam neki umjetnik. Uglavnom posle prošlogodišnjeg izbora, kada sam bila pola žena, pola lobanja, sada sam se odlučila na Cracked doll varijantu. Meni je to super. Inspiraciju sam pronašla na Pinterestu, i otkako sam ugledala ovu fotku, znala sam da ću pokušati.
*korištem cartoon efekat

Svake godine kažem kako ću nabaviti odgovarajući pribor, ali naravo do sledeće zaboravim, e sad ću stvaro da ga nabavim, i sledeće godine da napravim ozbiljnu masku. Za sada je ovo bilo uz pomoć makeupa, i nije loše :)

Tako da ako namjeravate na neki party sa ovom tematikom, možda vam se dopadne. Ja sam se malo zanijela fotkajući, pa evo malog slide showa ;)





Happy Halloween :D

Comments