Izađi i treniraj #3- Mostar


Kako vrijeme prolazi sve manje vremena imam za pisanje što se vidi i po rijetkim postovima koje napišem. Bude mi jako žao i zaletim se obećam, krenem, stanem, izgubim se i slično i stvarno mi istinski bude žao, jer je ovaj blog i nastao iz želje da imam neki svoj svijet i da radim ono što volim. Ipak mislim da je glavni krivac, pored očigledno loše organizacije i činjenica da mi se lista obaveza i projekata na kojima radim samo povećava, pa je izuzetno teško sve to staviti u okvire jednog dana. Jedan od projekata, i pionira mog samostalnog biznisa, strijela koju sam odapela pomalo bojažljivo i stidljivo, i koja je otišla i preko mojih zamišljenih meta bio je trening na otvorenom "Izađi i treniraj". Ovdje ste imali priliku da pratite tok pojedinih treninga, a sada na kraju treće sezone želim da kažem da sam ponosna na sve učesnike, na moj tim, na ljude koji su pružili podršku, na Sport Vision za podršku i brend Nike koji su ovo ralizovali na najvišem novou. Mostar je bio završna destinacija. Adi Palić, Lejla Šebić, Ana Bavrka, Tajma Bajrović i Marina Šimunović su se potrudili da brojni vježbači nauče nešto novo i da uživaju u treningu ispred Mepas Malla, a sponzori za majice, vodu i nagradne patike. Sve u svemu kruna višegodišnjeg rada je podatak da je sa nama ove godine vježbalo oko 2 500 ljudi. Hvala.
















Comments


  1. PayPal money adders (Test deposit available)

    Payooner money adder

    Bitcoinadder software (test trial version)

    Freebitco.in hack

    Buy Adsense account

    Avast/ccleaner/ premium code

    Oracle 10
    NETELLER ADDER

    DEBIT CARD LOADER

    BANK ACCOUNT LOADER

    CREDIT CARD LOADER

    REMOVE WIX AD

    CLONE CARDS

    HACK ANY GMAIL ACCOUNT

    HACK FACEBOOK ACCOUNT

    Facebook hacking software's

    Unblock limited paypal account
    LinkedIn email and password hacking

    Ss7 available at normal price
    Serious inquiries only
    My websites

    http://tonancos.com/1O8L
    http://tonancos.com/1NvC

    Contact me
    (Putro9111@gmail.com)
    junglehack@hackermail.com

    ReplyDelete
  2. i feel the all pics which is available above, they all are great. moreover, koshie o is a great place for buy Modern African dress for men's and women's too. Here, you will get found great variety of cloth for both men's and women's.

    ReplyDelete

Post a Comment