Autumn lipsticks


Kada je riječ o ruževima za usne, mene jesen automatski asocira na tamnije nijanse, te se tokom čitave jeseni na mojim usnama uglavnom mogu naći ovi tonovi. Iskreno zbog oblika usana i tona zuba ranije sam više izbjegavala ove nijanse jer su mi usne malene pa je izgledalo kao da imam višnju na sred usana, a kako mi je nijansa zuba tada bila poprilično ružna baš ih nisam voljela. Ali otkada imam lijepe i bijele zube ove nijanse su na moju radost postale itekako prihvatljive. Essence i Catrice su imali sjajan izbor,a između ostalog i ova dva ruža sjajnih nijansi.

Catrice Ultimate Stay u nijansi Don`t Worry Be Berry 160 je savršena nijansa ruža za usne. Mješavina boja vina i višnje možda. Jako lijepa boja i kada je nanesete svidjeće vam se na prvi pogled. Dugortajan je, ja sam ga nosila tokom čitavog programa, računajte da sam skoro bez prestanka pričala 3 sata i nisam ga popravljala, i posle toga je takođe bio prisutan. Prava boja mu se izgubila tek nakon što sam jela. Kao i većina dugotrajnih ruževa i kod mene izaziva blago sušenje usana, ali zbog divne boje opraštam mu. Ovo je definitivno ruž koji bih svakome preporučila. Nisam baš ljubitelj ovog oblika ruža jer imam jako neravan oblik usana pa ga je teško nanijeti, ali mi se generalno ambalaža dopada.






Drugi je Essence Velvet Stick Matt Lip Color nijansa Plum perfect. I ovo je zaista jedan sjajan ruž za usne prilično fine bordo-braon nijanse. Iako mu je u nazivu plum ne bih se baš složila sa tim jer mi prethodni ruž ima više primjese šljive nego ovaj. Ipak ruž je jako lijep, lijepe teksture, vrlo jednostavan za nanošenje. Relativno dugotrajan oko 4h kao i prethodni i nije baš potpuno mat završnice ali je prihvatljivo mat i dopada mi se. Nije pretežak na usnama i ne zateže jako. U svakom slučaju još jedan koji ću sigurno koristiti u narednom periodu.





Comments