CATRICE NOVITETI ZA JESEN/ZIMU 2019.

Dugo godina sarađujem sa brendom Catrice i uvijek se obradujem novitetima. Ono što me je ove godine baš razveselilo je činjenica da mi se baš sv dopada vezano za ovu kolekciju, i da sam po prvi put bukvalno sve ostavila sebi. 
Sjajan PRIMER je bio početak otpakivanja paketića koji j dobio super ocjenu, a onda je uslijedilo oduševljenje rumenilom presavršenim, zatim paletom hajlajtera.
Posebnu sreću izazavale su sjajne vještačke trepavice, jedne od boljih koje sam probala, zatim maskara. Mali kiks po meni ima olovka za obrve, sjajna ideja, ali problem sa nanošenjem. Oduševili su me i ruževi dva mat i jedan sa šimerom, kao i strava sjaj za usne. Znate onu sreću kada dobijete boje koje nosite.
I naravno pun pogodak sa dva laka za nokte, tako da sa sigurnošću mogu reći da mi je ovo najdraža Catrice kolekcija. Prve utiske pogledajte u videu.


Comments