Prati me na You Tube

Nekako se pisana riječ izgubila, pa mi je malo deplasirano stalno pisati "evo me ponovo", tako da ćemo te kurtoazne izjave zaobići i krenuti kao da ništa nije ni bilo. Poslednji post je bio još u januraru i nikada više, iako sam obećala da ću češće pisati i da neću ugasiti ovaj blog. Nekako mi je šao da nešto što sam stvarala nestane tek tako, pa ću se truditi da se bar povremeno javim. Jako mi se život promijenio za pola godine, da povremeno mislim da sam uskočila u neki tuđi. Nažalost uglavnom je riječ o ne tako lijepim stvarima, te ni sama ne znam kako sam iz većine izašla normalna. Bilo kako bilo, moram dalje i ne želim da mislim o lošim stvarima. Moj izduvni ventil (jedan od) je i snimanje videa, kao i Instagram, gdje zaista imam veliku podršku super ljudi i mislim da su prepoznali u meni jednu pozitivnu ženu, i trudim se da optimizam prenesem i na druge. Neću dužiti i odmah ću ovdje ostaviti linkove mojih you tube videa koje sam poslednje radila. 


I dalje sam ostala vjertna makeup videima i u saradnji sa nekim brendovima, što mi je drago tako da često imam recenzije na tu temu.

Tu su i moji treninzi koje radim širom BiH , već četvrtu sezonu:

Zatim malo i kuvam (dobro malo više, ali ponešto i snimim ;) 

Ali i nezaobilazne modne teme:

Nadam se da za svakog ima po nešto :) 
Pratite me :)


Comments