IZAĐI I TRENIRAJ #3 - BANJA LUKA


Otkako se bavim ovim treninzima imam utisak da sam kao poljoprivredni proizvođač. Stalno gledam u nebo i u vremensku prognozu. Tako je bilo i u ovoj sezoni. Toliko sam brinula hoće li pasti kiša ili ne ili možda u gorem slučaju da li će biti preko 30 stepeni kako je bilo prethodnih dana, da sam bila na korak od toga da sve otkažem. I dobro je što sam i ovaj put poslušala sebe i nisam ništa otkazala. Bio je ovo još jedan sjajan trening, još jednom mi je srce bilo puno u divnoj Banja Luci i još jednom mogu da kažem da sam bila istinski srećna što se bavim ovim jer je energija koju su mi prenijeli bila sjajna. Sjajni vježbači ali i sjajni treneri Aleksandra Aničić, Milica Budimir, Ksenija i Saša Kecman zaista su bili sjajno raspoloženi i pružili odličnih sat vremena druženaj i vježbanja. Sport Vision i brend Nike su i ovoga puta obezbjedili majice za učesnike ali i poklon patike za najsrećiju koja je izvučena. Sve u svemu mnogo sjajnih novih i dragih ljudi sam upoznala i što je najvažnije ovim događajem zajedno sa svima njima promovisala zdrav život i vježbanja. Sada slijedi pauza, a onda završni treninzi u Mostaru i Sarajevu.

















Comments

Post a Comment