IZAĐI I TRENIRAJ #3 -BIJELJINA


Na početku još jedne sezone, ovoga puta treće u kojoj organizujem sportski događaj Izađi i treniraj, mogu reći samo da su i dalje energija i adrenalin prisutni, ali i kako vrijeme odmiče veća doza ozbiljnosti i želja da svoju zamisao prenesem na ostale što vjernije. Kao što znaju oni koji me prate, to je moj autorski projekat, za koji sam imala sreću da ga prepozna kompanija Sport Vision i odluči da sa brendom Nike da podršku. Moj cilj je bio i ostao isti, da ljudi naprave prvi korak, da se pokrenu i da nađu načina da vježbaju. Da preskoče izgovore i da krenu od toga da je tih sat vremena posvećenih treningu, sat koji su sebi produžili život, i sigurna sam da će ako razmišljaju u tom smjeru, stvoriti naviku da se bave sportom i da upražnjavaju fizičku aktivnost. Ono što se vremenom mijenjalo jeste moja želja da se prisutnima prikažu različiti načini vježbanja, te da samim tim ljudi prepoznaju šta im odgovara i opredijele se za neki od ponuđenih. Ali i da pokažem da putem brojnih aplikacija poput NTC zaista možete vježbati u bilo koje doba dana i na bilo kom mjestu koje poželite jer su vam vježbe koje su kreirali najpoznatiji treneri današnjice, tu - na vašem telefonu. Ove godine sam Bijeljini željela ponuditi nešto drugačije, te sam izabrala da mjesto za javni trening bude stadion FK "Radnik". Mnogi su oduševljeno prihvatili tu ideju što pokazuje i preko 350 prijavljenih učesnika. Kiša je jedino malo pokvarila stvar, tako što je dan ranije padala, ali to nije smetalo vježbačima da daju svoj maksimum i da zajedno vježbaju. Izbor trenera je bio pomalo drugačiji, te sam odlučila da se sem iz Bijeljine, pojave i treneri iz drugih gradova. Velinka i Helena Vuletić iz Bijeljine, Edina Kamenjašević iz Tuzle, Diana Radeljaš iz Brčkog su pokazali najbolje od vježbanja, kao i specijalna gošća Nike ambasador Janka Budimir iz Beograda. U jednočasovnom vježbanju smjenjivali su se ritmovi, pokreti ali i dobro raspoloženje svih učesnika, koji su dobili majice od sponzora i vodu za vježbanje. Takođe i jedan od učesnika koji je bio izvučen osvojio je patike na poklon. Ovo je događaj koji jednostavno ne može proći neprimjećeno, te je i ovoga putat izazvao veliku pažnju medija. Sve u svemu dobar vjetar u leđa za naredni trening koji je bio zakazan u Tuzli.












Comments


  1. PayPal money adders (Test deposit available)

    Payooner money adder

    Bitcoinadder software (test trial version)

    Freebitco.in hack

    Buy Adsense account

    Avast/ccleaner/ premium code

    Oracle 10
    NETELLER ADDER

    DEBIT CARD LOADER

    BANK ACCOUNT LOADER

    CREDIT CARD LOADER

    REMOVE WIX AD

    CLONE CARDS

    HACK ANY GMAIL ACCOUNT

    HACK FACEBOOK ACCOUNT

    Facebook hacking software's

    Unblock limited paypal account
    LinkedIn email and password hacking

    Ss7 available at normal price
    Serious inquiries only
    My websites

    http://tonancos.com/1O8L
    http://tonancos.com/1NvC

    Contact me
    (Putro9111@gmail.com)
    junglehack@hackermail.com

    ReplyDelete

Post a Comment