FIND YOUR PERFECT FOUNDATION


Naći pravi i odgovarajući puder je osjetljiv posao i ja uvijek polazim sa pretpostavkom kao da tražim drugu kožu. Iako je moja koža relativno zahvalna, bubuljicu dobijem svaki treći mjesec, depigmentirana je samo na jednom mjestu koje ja vidim, ali ima jednu veliku manu, a to je što spada u tip masne kože. Samim tim natpis MAT je onaj koji me u kupovini privlači poput magneta. Nažalost nekad prođem dobro, ali u većini slučajeva kada pričamo o drogerijskim proizvodima taj mat finiš i 24h ne potraju duže od sat-dva. Čast izuzecima, ali uglavnom muke mučim sa pravim puderom, posebno zbog posla kojim se bavim, jer se ja i za TV kamere šminkam sama. Na Catrice eventu negdje u oktobru izabrala sam ova tri koja su imala preduslov da mi odgovaraju.
24H MADE TO STAY MAKE UP je prema riječima proizvođača puder koji ima dobru prekrivnu moć, matira i ostaje 24h na koži. Ja sam nažalost nespretno uzela najsvjetliju nijansu koja nikako ne odgovara mojoj koži 010 Nude Beige. Ipak sam htjela da ga testiram pa sam ga neko vrijeme u kućnim uslovima koristila kako bih provjerila trajnost i evo mojih zapažanja.Iako je tečan pri nanošenju je jako gust i nekako ostaju tragovi pa moram brzo da ga nanosim na lice. Prekrivna moć je zadovoljavajuća, ali ono što je moja glavna zamjerka je to što na mjestima koja su malo suvlja ističe tu suhoću kože kao i da se uvlači u pore i to je jako vidljivo i to je presudilo da razmislim o njegovoj ponovnoj upotrebi u odgovarajućoj nijansi. Trajnost mu je dobra i kao što rekoh pokriva dobro, ali da biste ga nanijeli ne smijete imati nepripremljeno i nepilingovano lice jer će svaki nedostatak biti vidljiv.
HD LIQUID COVERAGE je mislim najčešće recenziran puder ovog brenda i ima najviše i pohvala i kritika. Ja ću se držati neutralnom jer inače ne oslanjam se 100 % na ono što čujem od nekog o nekom proizvodu za kožu jer svi smo različiti i imamo različite reakcije na iste proizvode, a ovakve recenzije služe samo da vas pomalo usmjerimo i podijelimo svoja iskustva. Baš zato što je to lična stvar želim da objasnim da ja nisam plaćena da kažem ni dobro ni loše za nešto, istina je da sam proizvod dobila na poklon, ali za svoje 33 godine i kao majka jednog djeteta svakako ne bih svoj kredibilitet dovodila u pitanje, radi jedne bočice pudera. U svakom slučaju moje iskustvo sa njim je pozitivno. Posebno za posao kojim se bavim i gdje mi je potrebna sigurnost u jedan puder. Ovaj puder je meni pružio "efekat druge kože". Prijanja ravnomjerno na lice, ima odličnu prekrivnu moć i dugotrajnost. Nisam imala problem sa uvlačenjem  u bore i uz mali dodatak i fiksiranje kamenog pudera dobila sam željeni efekat. Nisu mi se pojavile bubuljice, i drugi problemi na koži koji su mnogi kandidovali kao problem u ovom slučaju. Jednostavno se ponašao kao i ostali puderi s tim što sam bila više zadovoljna sa krajnjim rezultatom. Inače je jako tečan i na prvu sam i sama pomislila kako od njega nema ništa i nisam polagala nade, ali ovo je bilo prijatno iznenađenje za mene. Inače boja koju sam uzela je 040 WARM BEIGE i pogodan mi je kada je ljeto ili u mom slučaju za studio, a za ove uslove svakako bih izabrala nešto svjetliju nijansu.
ALL MATT PLUS je takođe jedan dobar proizvod ali iz mog iskusta za neke lajt varijante, za one koji hoće samo malo da toniraju lice, jer za ozbiljniji posao na prekrivanju većih nedostataka neće baš odraditi nešto posebno. Riječ je o puderu bez ulja, sa matirajućim efektom, dugotrajnim koji navodno garantuje 18h trajnost ali i kontrolor sjaja. Iskreno 18h nikad ništa nisam imala na licu, mat efekat mu je nekih 3-5 sati sa korekcijom i fiksiranjem kamenim puderom. Puder je dosta gušći od prethodno opisanih. I nekako mu je pjenast efekat kada ga nanesete na lice i jako je lagan, ali i slabije prekriva, i pomalo sam primjetila uvlačenje u bore tako da može za neku laganu dnevnu varijantu, ali za ozbiljnije varijante ipak potražite neki drugi. 015  Vanila Beige je trenutno odgovarajuća nijansa za moju kožu u ovom zimskom periodu.
Evo i kako izgledaju na koži.


Comments

  1. Odlične recenzije. Kako mi je trenutno bočica pudera pri kraju mislim da ću probati ovaj HD LIQUID COVERAGE puder. Hvala na preporuci, uživala sam čitajući.
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati. Bilo bi mi drago :)
    Magični svet lepote

    ReplyDelete

Post a Comment