CAMELEO FOR HAIR


Početak godine započinjem pričom o super povoljnim i dobrim proizvodima za njegu kose koji su mi još nekada davno stigli, ali pošto mi kosu uglavnom njeguju frizeri, nisam na vrijeme isprobala ove super proizvode, ali manja pauza od kamera dovela je i do pranja kose u kućnoj varijanti, te sam ove proizvode testirala malo duže. U paketu koji sam dobila stigli su šampon, balzam, dva balzama TO GO, dvije farbe za kosu i četkica, gumica kao i bonus poklončić od kuće Delia, a to su maskara i sjenka za obrve. Prvi utisak je bio WOW kako sve ovo sjajno miriše, i zaista odavno ljepši miris preparata za njegu kose nisam osjetila. Ja sam, pošto se farbam, dobila liniju COLOR CARE.
Kao što možete da vidite na fotografijama, riječ je o prije svega praktičnom dizajnu šampona na pumpicu i veliki plus što se tiče mene. Šampon i balzam su SALT FREE keratinski proizvodi, a svako ko je ikada pročitao riječ keratin zna koliko je on značajan u obnovi i jačanju oštećene kose. Šampon je providan, lako se ispira i ostavlja škirputav trag na kosi kada ga isperete što ja volim jer je meni to znak da sam domaćinski oprala kosu.


Balzam za kosu je malo gušći u klasičnoj tubici i bijele je boje. I prekrasnog mirisa. Iz iste je linije kao i šampon te im je i ciljna grupa, a to je zaštita obojene kose, ista.Ne sadrži soli, parabene i sintetičke boje. Nakon njega kosa jako, jako lijepo miriše, glatka je i mekana i punija na dodir.

Pored ovoga dobila sam i dva balzama TO GO, jedan je isti kao i ovo pakovanje o kome sam pričala, samo varijanta koju je jednostavno spakovati i ponijeti na putovanje, a drugi je ANTI DAMAGE balzam tzv.express rješenje za suvu i iskrzanu kosu. Pošto moja kosa nije takva, odlučila sam je proslijediti, a prema čitanju drugih recenzija o njoj zaključujem da je takođe dobra stvar i da predivno miriše.
U paketu su bile i dvije farbe za kosu za plavuše i NEON plava varijanta kao i četkica za farbanje, a pošto sam ja zakleta smeđokosa, na granici crnka, o svojstvima istih i ne mogu pričati, ali uskoro ću ih darovati nekome putem Instagrama pa možete ispratiti.
Sve u svemu, ova linija za njegu kose je jako pristojnog kvaliteta, sjajnog mirisa i ambalaže, zadovoljavajućeg učinka, i jako povoljna, a možete je naći u CM marketima. Ja se nisam pokajala.

Comments