MY DECEMBER DAILY MAKEUP


Poslednjih mjesec dana sam slučajno shvatila da svaki dan skoro koristim iste proizvode  za svakodnevno dotjerivanje. Iako moram priznati nažaolost spadam u onu grupu žena koje nisu ažurne po tom pitanju. Ono da svako jutro ustanem , našminkam se i sl. Nije do ustajanja, ustajem ionako rano, ali eto nekako me to opterećuje, tako da se šminkam samo za emisije koje vodim, ali poslednjih mjesec dana sam imala određene poslovne sastanke koji su zahtijevali da se i upristojim. Najlakše mije bilo uzeti puder, rumenilo maskaru i ruž, za malo promjene ajlajner i adekvatan lak za nokte i to je to. Ovih mjesec dana iszvojili su se sledeći proizvodi.
CATRICE HD LIQUIDE COVERAGE u nijanasi 040 warm beige je od oktobra od kada sam ga na Catrice eventu dobila, postao moj redovni pratilac na poslu. Prije svega mislim na boravak u studiju pod reflektorima. Kako je malo nezgodno izabrati nijanse koji ima samo četiri, ja sam na predlog vizažistice koja je bila tamo uzela ovu nijansu  i mogu reći potrefila. O ovome puderu postoji mnogo priča, dosta njih je protivrječno, i ne znam šta bih na tu temu. Shvatam i mišljenje stručnjaka koji stavljaju veliko NE kupovini ovog proizvoda, kao i one sa velikim DA kupovini istog. Moje iskustvo je pozitivno. Nije mi izašao niti jedan prištić, bubuljica, ili bilo koja nuspojava nije propratila moje nanošenje istog na lice. Ja sam zadovoljna pokrivanjem koje mi je najbitnije, zadovoljna sam i trajnošću koja je na mojoj koži koja je masna, i preko 5 sati sa mat efektom, tako da ja mogu stati na stranu onih koji podržavaju kupovinu istog. Ipak iznenadila sam se čitajući komentare, a i primajući pitanja u vezi ovog pudera, jer iskreno nisam se susrela ni sa jednim problemom, pa mi je priča o katastrofalnim posledicama po lice koje je ostavio poprilično nevjerovatna.

CATRICE MULTI MATT BLUSH 010 Love Rosie je jedno jako dopadljivo rumenilo na prvi pogled. Sklop nijansi i atraktivan izgled u prozirnoj kutiji odmah su me privukli. Gradacija boja od najsvjetlije ka ružičastoj pa ka najtamnojoj su ga učinili jako privlačnim. Ono što mogu reći je da možda i nije najbolje koje sam imala ili kupila, ali da mi je dovoljno da u dnevnoj varijanti postigne efekat blagog rumenila lica. Ono što je njegov možda najveći nedostatak je blendanje koje nije baš najslavnije, malo je teže i problem je po meni što je više ovih svijetlih nijansi nego tamnijih, ali četkicom prelazim preko svih skup i dobijem željenu boju,  a to je nježna ružičasta boja koja mi u ovom trenutku odgovara.


EYELINER GLAM&DOLL SUPER BLACK EYELINER WATERPROOF je jedan sjajan ajlajner u olovci, a ja iskreno samo njih i preferiram. Zadovoljna sam ovim, mada jedina mana mu je što sam očekivala više pigmentiranosti, a ovdje moram da ponovim liniju preko linije. Ono što mi je neobično s obzirom da sam navikla na ajlajnere sa tankim i dugim vrhom, ovaj je kratak i u obliku tulipana. E sad malo mi je trebalo da se naviknem, ali u suštini ništa mi ne mijenja bitno.

Ova maskara je stvarno maskara koja "ubija". Ovo mi je trenutno omiljena od svih ikad probanih i ne znam koja će je moći zamijeniti. Ova maskara je ljubav. LASHES TO KILL maskara je sve što mi je ikad trebalo od jedne maskare. Četkica koja prati liniju oka. Kada je nanesete ne stvara grudvice, već iz prvog poteza otvara oko i pogled, oči dolaze do izražaja, a trepavice se uvijaju. Ovo će mi sigurno biti u TOP 5 proizvoda 2017.

VOLUMIZING LIP BALM - Ovo mi je bilo skroz simpatično kada sam dobila, jer je kao balzam za uvećanje sa efektom hlađenja koji postepeno nestaje. Bilo mi je lijepo pakovanje, a i kada sam skinula poklopac baš lijepa nijansa. I zaista je simpatična stvarčica. Efekat hlađenja postoji, i zaista za neko vrijeme nestane, kao i što piše, a usne pomalo onako bride u svoj toj priči. Da li su se uvećale, pa ne mogu sad da tvrdim da se nešto spektakularno desilo, možda je neki osjećaj uvećanja vidljiv u početku, ali fin trag koji ostavlja nakon nanošenja i njegova upotrebljivost u varijanti daily looka kada ne morate imati uvijek ruž na usnama ga je uvrstila u ovu listu.



ULTIMATE MATT linija ruževa mi se jako dopada, stoga nije bilo dileme ni oko ovoga, a ovaj sam izabrala za dnevne varijante iako mi se možda više dopadaju tamnije nijanse. Ovo je jako lijep ruž. Nijansa 010. Ovo je boja koju ja tako rado nosim i jako sam se obradovala kada sam je vidjela. Inače linija je jako dobra, ima taj neki velvet završetak koji je vidljiv na samom ružu, ali ne i kada se nanese. Tekstura je kremasta i jako se lako nanosi i razmazuje. Pigmentacija je odlična. Trajnost takođe i ono što je super je i to što nemate osjećaj isušivanja na usnama.



I za kraj ova dva sjajna laka za nokte iz kolekcije za jesen BROWN COLLECTION. Boje su sjajne. Iako ne volim braon, čim sam ugledala ovaj tamniji tako me je podsjetio na neku nijansu boje čokolade, koju bih voljela da imam na svojoj kosi. Lakovi su jako dobri i postojani. Ovi su sa malo šimera u sebi i metalik završetkom, ali svejedno jako lijepi i više preferiram ovu 01 Fashion Addicted, ali je i ova 02 Sophisticated Vogue je takođe lijepa.




Eto ovo je neki moj izbor ovog mjeseca. Pišite da li i vi koristite nešto od ovoga?

Comments