ESSENCE METAL SHOCK


Kada sam u paketiću Essence-a dobila ovaj par bila sam jako srećna, jer mi se jako dopadaju ovi metal noktići koje sam vidjela da je moguće napraviti samo ako radite gel nokte. Pošto to ne radim jako me usrećila činjenica da na tržištu postoji i ova mogućnost, te sam se jako obradovala testiranju. Kako je i prva upotreba protekla sjajno morala sam napisati i koju riječ. Kao što vidite pričam o METAL SHOCK kompletu za nokte. U pitanju je srebrni prah i lak koji se stavlja nakon nanošenja praha kako bi ga fiksirao.
Postoje četiri varijante praha i boje, a ja sam dobila ovaj 01 mirror, mirror on the nail. To je srebrni prah, a sam postupak nanošenja je jako jednostavan. Slikovito je prikazan i na kutiji, ide na sledeći način.



Postupak je jednostavan: na nokte nanesete sloj prozirnog laka, i dok se nije skroz osušio nanesete prstom prah i utrljavate na nokat. Nakon što dobijete ovu ogledalo efekat pokrivku, tuferom odstranite višak srebrnih čestica sa prstiju i na kraju dodajte ovaj lak za fiksiranje i to je čitava mudrost. Meni se ako dopada i već sam ovo praktikovala nekoliko puta.



Comments