ESSENCE NEW IN


Nedavno sam dobila Essence paketić. Kao neko ko se jako veseli ovim prouzvodima, bila sam jako znatiželjna da što prije otkrijem šta nudi sadržaj. Nova kampanja za ovu sezonu je vrlo jasna kod svih brendova, pa i kod Essence, a to je da je METALLIC potpuno must have. E sad, kao neko ko nije baš neki ljubitelj ovog pravca, odabrala sam samo neke proizvode kojima ću posvetiti malo više pažnja.
Awesomemetallics je nazim ove kampanje, a u kolekciji se nalaze maskare, sjajeci za usne, kremaste sjenke za oči, tečni ruzevi, holohajlajteri, lakovi za nokte. Metal shock kremasta sjenka za oči je isokopigmentovana i ostavlja upečatljiv metalik otisak na očnom kapku. Dolazi u tri nijanse, a ja sam dobila ovu zelenkastu 03SUPERNOVA.


Iz iste kolekcije i ovaj PRISMATIC HOLOLIGHTER STICK. Vrlo interesantan hajlajter sa hologram efektom. Ovaj efekat se dobija zahvaljujući pigmentima koji reflektuju svjetlost. Malo sam staromodna kada je u pitanju ovakav način šminkanja, pa sam malo rezervisanog mišljenja, ali u svakom slučaju simpatična stvarčica.


Ono što me je oduševilo jeste metal shock prah za nokte koji je na prvom mjestu na listi šta ću da probam i testiram. Ja sam dobila 01 mirror, mirror on the nail. Riječ je o prahu koji daje efekat ogledala, nakon nanošenja se stavlja ovaj metal shock nadlak da učvrsti . Pored ovog dobila sam i lak iz kolekcije Brushed metals, koji daju satenski, mat ili pješčani efekat, naravno i ovo je metalac, a ja sam dobila boju 05 I'am cool with it.


U kolekciji AWESOMETALLICS je i maskara instant volume boost smudge-proof&intense black, koja zahvaljujući četkici za volumen koja se sastoji od inovativnih vlakana u obliku cvijeta omogućava maksimalan volumen. I ona me je zainteresovala pa ću s obzirom na dobro iskustvo koje imam sa njihovim maskarama i ovu ostaviti sebi. Dobila sam i ajlajner SUPERLAST DEEP BLACK, koji ima hibridni silikonski aplikator koji omogućava nanošenje iz jednog poteza. I njega sam planirala dobro probati jer volim ajlajnere, pa da za promjenu uzmem jedan koji nije pen.


Tu je i prajmer FRESH & FIT je prajmer sa vitaminima i brusnicom, lagana tekstura prajmera s pigmentima koji reflektuju svjetlost osigurava glatku put i svježinu te produžava trajnost make upa. Ovo ću svakako robati jer se čini primamljivim, ai volim prajmere da probavam, i dalje u potrazi za savršenim.
Standardno super nijanse, ovoga puta ULTRA INSTANT COLOUR ruža za usne u boji 05 so un-grey-tful je jedan kremast, dugotrajni ruž koji ne isušuje usne i daje osjećaj lakoće kada ga nanaesete. Jako mi se dopada, a posebno me obradovalo što je uz njega došla i olovka u boji koja ga prati soft contouring u boji 10 miss you much. Imajući u vidu kvalitet njihovih olovaka koje redovno koristim obradovala sam se i ovoj.

Stigla je i jedna simpatična stvarčica KISS THE..ruž za usne.To su ruževi koji reaguju na ph vrijednost usana i mijenjaju boju od zelene, ljubičaste ili plave do nježne ružičaste boje. Mene neodoljivo podsjeća na one ruževe iz praistorije, možda prve sa kojima sam se susrela kada sam bila jako mala. On je bio u zlatnom pakovanju i zelen, a kada ga nanaesete na usne pocrvenio bi i bila ga je prava muka skinuti :). Ja sam dobila nijansu 01 switch to fairytale princess.
Ova paletica mi se takođe dopala pa sam je ostavila na probavanje, a ime joj je LIPS GO WOW!. Četiri meni jako lijepe nijanse. Kažu da imaju mat završetak i da su jako lagani, ne znam još čim probam javljam utiske. Za sada mi djeluje lijepo i praktično i boje su koje ja volim. Riječ je o paleti 01 show'em your style.

Stigao je i korektor CORRECT TO PERFECT naziva 10 nobody is perfect.To je paleta korektora koja nudi četiri različite nijanse za sve vrste nepravilnosti kože. Neutralizuju crvenilo, ispravljaju nepravilnosti i prekrivaju podočnjake. Ja sam jedna od onih koja stvarno ne koristi ove proizvode, tako da je ova paletica već našla novog vlasnika u nekoj od cura u darivanju.

Dobila sam i ruž METAL SHOCK LIP PAINT ruž za usne u nijansi 04 mercury.Ovo je kremasti ruž za usne sa aplikatorom kojim se postiže metalik izgled usana. Boja je simpatična i jako lijepa ali ja nisam žena za ove metalik nijanse pa sam ga proslijedila dalje.

Moja metalik priča se još ne završava, barem dok ne predstavim i VIBRANT SHOCK LASH & BROW GEL maskaru. 05 copper up je nijansa, a ova gel maskara obrve i trepavice boji u ovu boju. Ne znam, nekako stvarno nije moj stil. Tako da bih rekla da ova sezona nije moja, jer gdje god se okrenem oko mene je metalik.

Ipak postoje stvari i koje prihvatam iz ove varijante, a to je npr METAL CHROME rumenilo je nježno sasvjetlucavim pigmentima u boji bakra, bronze ili ružičastog zlata kreira obraze koji svjetlucaju ovim česticama. Mislim da ću ga koristiti povremeno miksujući sa hajlajterom. Moja boja je 10 my name is gol rose gold.



Sve u svemu sjajan paketić. Neke stvari ću iskoristiti i pisati o njima, dok sam neke već poklonila u darivanju. Već se radujem Essence prazničnim kolekcijama.

Comments