CATRICE DAY

Da ću prvu rečenicu početi sa: "Debelo kasnim..." već zante i sami, ali ovoga puta ću preskočiti da to pojašnjavam. Ko me zna zna da ne probijam rokove, ali ovaj mjesec defiitivno nisam gazda samoj sebi. Poziv na event Catrice sam jako rado primila k znaju. S obzirom da ne idem ni na kakve evente jer živim predaleko od glavnih dešavanja, ovo je bio drugi u vrlo kratkom razmaku i drago mi je da sam uspjela da se organizujem i stignem. U sjajnom ambijentu S ONE SKY BAR-a postavljena su obilježja ove kozmetičke kuće, make up i nail kutak, sjajno aranžirano posluženje i stolice sa malim neseser poklončićima za nas.





Jako sam se radovala ponovnom druženju sa curama, jer sam ih na Digitalnim divama prvi put upoznala i jako su mi se dopale, te sam se sada već familijarnije osjećala. Ivona Hudan je prva održala predavanje  kao i jedan od menadžera, nalon čega su nam dali opciju da sa stalaka koje su donijeli uzmemo šta želimo. Pored toga smo dobili i gift bag te je vjerujte u moju vrećicu stalo mnooogo toga. Neke od stvari sam već počela da koristim i imaćete prilike o njima čitati u narednim postovima, neke sam i poklonila čitateljkama u okviru svoje rođendanske nagradne igre na Instagramu.













Ono što mogu reći sem ovog hronološkog reda šta se i kada događalo, mogu da kažem da je ovo jedan od ljepših događaja ovog tipa na kome sam bila pa čak i u ulozi novinara i voditelja koji je često na ovakvim događajima. Ono što je uočljivo je da je poslovna politika kuće itekako usmjerena na krajnjeg potrošača, a poštovanje prezentera njihovih proizvoda je na zavidnom nivou. Jako sam zadovoljna što sam bila dio priče i unaprijed se radujme ponovnom druženju. Fotografije koje gledate su preuzete od oficijelnog fotografa.
Hvala Catrice

Comments