BLACK & GOLD


Dani su stvarno nekako neinspirativni. Istina je da sam novembarsko dijete, ali i takođe istina je da nisam ni malo ljubitelj ovog vremena. Ipak u susret obavezama se mora, pa tako i ja nalazim način da sebi dane učinim što ljepšim i da se osjećam dobro u svojoj koži, a to je kada je riječ o odijevanju jedino moguće ako sam u patikama i u nečem ležernom. Na sreću moj posao barem kada nisam u studiju ne zahtjeva neki specijalan dress code, te sam ovih dana ušuškana u mekane dukseve, džempere i slične odjevne kombinacije koje prate patike. Rijetko ćete me vidjeti u crnom od glave do pete jer iskreno ja sam vam žena za boje, ali evo potrefilo se. Na meni je dugo željeni duks NIKE koji sam dobila za rođendan, suknja od tila koju sam dobila sa sajta She In i ruksak torba Modne kuće Mona, kao i tufnaste patike koje sam nekada davno dobila od supruga za rođendan.





DUKS - SPORTVISION

PATIKE  - SPORTVISION

SUKNJA - SHEIN

TORBA - MONA

Comments