Soleil d'été by CATRICE

Jedinstvena kombinacija tekućih metalnih tkanina i bronzanog make-up trenda dominirala je kolekcijama međunarodnih modnih dizajnera na modnim pistama ove sezone. Iako smo mislili da je tome krej sa krajem ljeta, oni su ipak pokazali da se zlatna era nastavlja.Iako je dio kolekcije koji ću sada predstaviti namijenjen sezoni do septembra 2017, ja mislim da ovako divne nijanse zaslužuju male produžetke, a sunčani intervali kojima smo stalno izloženi itekako zaslužuju da se još malo sjajimo zar ne?Limitirana kolekcija  Soleil d'été by CATRICE je jedna nježna i sofisticirana kolekcija i u vom sadržaju nudi tekući serum bronzer, highlighter, metalne sjenke, paletu sjenki, ruževe za usne, sjaj i stripping bronzer. Ono što mi je prvo zapalo za oko u kolekciji bio je krasan:




DUO HIGHLIGHTER - Nažalost u paketu je stigao potpuno slomljen i nisam ni vidjela da je duo varijanta. Dok sam se trudila oporaviti ga skontala sam da nije mono i jako mi je žao što ga nisam imala prilike dobiti u prirodnom stanju. Ipak i izliječen djeluje fantastično, a o svojoj ljubavi prema ovom proizvodu pisale su mnoge koleginice blogerke. Sjajan, presjajan proizvod. Highlighter u dva tona  nježne, kremaste teksture i svjetlucavog završetka prikladan je za sve tipove kože. Zahvaljujući svjetlucavom bronzanom jezgru i prekrasnoj rosé nijansi, Duo Highlighter može se koristiti za stvaranje različitih izgleda. Dolazi u nijansi.CO1 Gentle Sun Glow

METAL EYELIGHT SJENKA ZA OČI - Je sjajan proizvod savršene boje. Žao mi je što fotografija ne može vjerodostojno da prikaže punoću sjaja i ljepotu ove sjenke. Sjenika je slična gelu s metalik završetkom . Laka za nanošenje, jednostavna za  blendanje i mogu se intenzivirati primjenom nekoliko slojeva. Jednom sam koristila ovu sjenku i u kombinaciji sa crnim ajlajnerom dala je savršen izgled mom oku. Jedina mana joj je što mi se nakon nekog vremena nakuplja na pregibima očiju jer imam jako masnu kožu očnih kapaka. Postoji u dvije nijanse, a ja sam dobila CO2 Metal TANtation


METAL-INFUSED PALETA SJENKI ZA OČI - Koliko sam se ja obradovala ugledavši paletu. Nijanse su sjanje, i od 5 nijansi tri su u redovnoj upotrebi, naravno ove što vuku na mat. Različiti učinci u rasponu od skoro potpuno mat do metalik: pet savršeno usklađenih sjenki za oči s puderastom teksturom za različite ekspresivne stilove za oblikovanje očiju. Visokokvalitetna ambalaža s ogledalomn ima jedinstven grafički dizajn.CO1 Metal Muse je naziv paletice. I stvarno mislim da je ova paleta jedna od ljepših i funkcionalnijih koje sam imala priliku da vidim i koristim. Boje su kompozitne, i dovoljne za kompletan make up look. Jedino što bih voljela da u potpuno mat, ali i ove sa sitnim šimerom su jako pogodne.


METALIP COLOUR RUŽ ZA USNE - Metalik efekti s visokom pokrivenošću kombinovani su sa ugodnom kremastom teksturom. Ruževi u tri moderne boje osiguravaju ekstravagantan izgled. Breskvasta nude nijansa, rosewood, kao i elegantna ružičasta roza kreiraju odgovarajuće usne kako bi postigli divan sjaj. U zlatnoj ambalaži Metalip Colors ruževi posebno su privlačni. Ja sam dobila breskvastu nijansu i iskreno nije nešto što bih nosila. Nisam ljubitelj ove vrste ruževa. I uopšte mi ne stoje. Tako da nemam nešto posebno reći u njihovu korist. Sem lijepe i elegantne ambalaže, lijepog mirisa ruža i finih nijansi i teksture, nije ostavio poseban utisak na mene.

Sve ovo sjajno se stopilo sa ruksak-torbom iz nove kolekcije Modne kuće Mona koja je ove jeseni u svoju kolekciju uvrstila i nekoliko metal modela




Comments

  1. Mnogo mi se dopadaju proizvodi. Svakako sam najviše oduševljena sa highlighterom i on je zaista fenomenalan i odličan je ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog + Giveaway

    ReplyDelete

Post a Comment