DIGITAL DIVAS 2017.


Danas pišem o jednom lijepom druženju meni prvom uopšteno u mojoj blogerskoj karijeri,  koleginicama ko zna koje, a treće u organizaciji kompanije AVON. Do sada sam uvijek gledala na fotografijama i čitala komentare u grupama kako je izvanredno, a ovaj put sam se i sama uvjerila u to. Sam event organizovan je u hotelu Malak Regency na Ilidži. U sjajnom ambijentu i sa sjajnom uslugom kako su nas i dočekali. Veliki broj djevojaka prisustvovao je ovom događaju i meni je bilo baš drago što je toliko mladih ljudi koji se bave nečim tako lijepim kao što je pisanje. 




Ja koja sam uglavnom u ludoj žurbi bila sam samo dva ipo sata, ali dovoljno da procjenim da je čitav program osmišljen sjajno i da su djevojke i koje su ostale uživale. Bilo je korisnih savjeta, primjera, pomoći i mnogo drugih priča u kojima su se mnoge od nas pronašle, i nadam se usvojile neke od savjeta ili možda dobile nove ideje na unapređenju sopstvenog rada.

 Prvi dio predavanje je imala meni jedna od tri omiljene blogerke u Srbiji Branislava Antović, i njeno ime je bilo presudno da se vozim tri sata do Sarajeva , dan nakon što sam putovala skoro sedam sati do Mostara. Sjajna Branislava čiji ste intervju imali prilike čitati na mom blogu OVDJE je i u stvanom životu sjajna i normalna osoba i ne žalim ni sekunde što se još oporavljam od tolike kilometraže da je vidim.



Utisci su nevjerovatni posebno što sam se u većem dijelu njene priče pronašla (još samo da dam otkaz ;). Nakon njenog jako motivacionog i po meni briljantnog predavanja, uslijedilo je predavanje gospođe Sanele Tunović Bećirović vlasnice agencije Rent A PR Consulting koja je prenijela svoje iskustvo o komunikaciji sadržaja. Jako simpatična gospođa iznjela je neke činjenice i dala savjete , rekla bih inspirativno ukoliko ste zaštopali i pitate se zašto ne napredujem dalje? Mislim da se iz ova dva predavanja moglo izvući dosta pouka.
Nažalost to je bilo sve što sam mogla sebi da priuštim od cjelodnevnog programa. Nakon pauze i ručka uslijedila su predavanja Andree Tomašević Kolende sa Instagram profila Enina mama, zatim je svoja znanja o novostima u digitalnom svijetu iznjela Almedina Aganović, dok je o marketingu u doba blogera svoju priču ispričala Ljubica Soldo.Samir Geko pričao je o umijeću fotografije, a kako njegove fotke izgledaju imate priliku da gledate upravo u ovom postu, sem par mojih načinjenih telefonom. Na početku i na kraju blogerkama se obratila Šejla Korjenić iz kompanije Avon.


Nakon ovog dijela organizatori su priredili i promociju novog parfema Eve duet čije je zaštitno lice Eva Mendez. Dobili smo i poklončiće i mislim lijepo se družili.


Meni je bilo drago da djevojke koje poznajem po imenima blogova ili Instagram profila  upoznam i lično i jako se veselim idućem eventu. 






Za sada Avon bravo, ovako se radi.

Comments