Maderoterapija


Iako je ovo možda tema koja je prikladnija ljeti kada se traži informacija više kako se riješiti celulita, ja mislim čak sam sigurna da ne trebamo ponoviti moju grešku pa krenuti u akciju u pet do dvanaest. Iako sam ja i za toliko vremena osjetila poboljšanje, moram priznati da ću ove godine razmišljati racionalnije i mudrije donijeti neke odluke da krenem u akciju na vrijeme. Sa viškom kilograma koje ja imam potpuno je logično da imam i celulit. Nije on stran ni mlađoj ni vitkijoj populaciji, ali prosto je mnogo više onih sa prekomjernom tjelesnom masom koji se bore sa ovim problemom. Iako sam ranije probavala dosta stvari krema i preparata, a u tinejdžerskom dobu čak pila tačno tri litra vode, masirala se raznim rukavicama, nosila specijalne helanke i da ne nabrajam šta sve ne, tek u 33.godini sam se odlučila na konkretniji pristup. U tome mi je pomogla bogata ponuda usluga Laser Aesthetic centra STARS. Iako sam odmah htjela nešto radikalno i odlučila da je rješenje za moje tegobe mezoterapija, odgađajući kao sve u životu nisam otišla. I kada je došlo mjesec dana pred more ponovo je bilo pitanje da li kupiti burkini za plažu :). Ipak na sreću moji starsovci su počeli i sa maderoterapijom koja mi je toliko bila privlačna, a i ja vjerujem samo u one metode gdje konkretno vidim da se nešto radi (npr.strašno me nervira ako se desi da odem u neki frizerski sem u onaj u koji inače idem i kada mi peru kosu kao da me miluju. Ako mi ne ogrebu tjeme, kao da nisam ni išla), e onda je jasno da sam nestrpljivo čekala da Jelena na meni isproba oklagije.




Maderoterapija je poseban vid anticelulit masaže koja potiče iz Kolumbije i koja se zasniva na korištenju anatomski izrađenih oklagija koje su izrađene od drveta što ovu metodu klasifikuje kao 100% prirodnu. Ovom metodom se stimuliše limfna drenaža što je prvi i osnovni korak u oslabađanju celulita. A osim što stimuliše limfnu drenažu popravlja se ravnoteža energije, smanjuje se stres i oslobađaju se mišići.Prednosti korištenja ovih specijalno izgrađenih oklagija je omogućavanje intezivnog pritiska na celulit i otklanjanje masnih naslaga zajedno sa ostalim toksinima i viškom vode. Tehnika podrazumjeva korištenjem više različito oblikovanih oklagija, vakuuma i elemenata za oblikovanje kroz seriju pokreta koji se ponavljaju. Terapije traju od 30-60 minuta, a neke od promjena su vidljive već posle trećeg ili četvrtog tretmana, a preporuka je najmanje dvije serije po 10 ponavljanja.Tretmani se rade svaki drugi ili treći dan.






Što se tiče bola ne mogu reći da ga nema, postoji mala bolna osjetljivost prva dva puta, a kasnije sam se navikla na to i nisam imala nikakve probleme da nastavim dalje, ali imajući u vidu da su i anticelulit masaže jače i intezivnije, znate otprilike šta očekivati. Ja sam uglavnom uživala dok je moja draga Jelena mučila muku sa mojim celulitom.  Istovremeno koristila sam Afrodita professional aktivator kože iz njihove anticelulit linije i iskreno osjetila sam poboljšanje. Laser Aesthetic Centar STARS :). Ukratko topla preporuka za maderoterapiju. I da, ona se ne preporučuje jedino onima sa problemila sa krvnim sudovima, venama i kapilarima.

Prvo su se te rupe usitnile, a onda u pojedinim djelovima i potpuno nestale i čak napravile oblik zadnjice kakav do tada nisam imala. Ipak na tretmane sam krenula relativno kasno 20 dana prije odmora pa sam iskoristila samo jednu seriju kojom sam bila kao što rekoh jako zadovoljna. U narednom periodu planiram svakako ovo da ponovim, ali u propisanom periodu i očekujem još bolje rezultate. Jedina nus pojava je po koja modrica koju možete dobiti ali koja brzo prođe. Ukoliko želite da se riješite celulita na prirodan način ovo je svakako moja preporuka, s tim naravno što magija ne može nastati sama nego morate bez obzira na sve paziti šta i koliko jedete, i da vježbate. Za sve ostalo tu je

Comments