IZAĐI I TRENIRAJ BANJA LUKA


Kada radite nešto što volite i vidite toliki broj ljudi koji to podržavaju, ponos je najblaže što mogu reći za projekat "Izađi i treniraj". Ideja koja je ušla u drugu godinu realizacije, pružila mi je mnogo toga, a prije svega priliku da upoznam toliko novih i dragih ljudi sa kojima sam stalno u kontaktu i koji su ujedinjeni u jednoj oblasti koja je najljepša na svijetu, a to je sport. Moguće je da me je nedostatak ambicije i nedosljednost lišilo sportskih uspjeha, zbog čega sam oduvijek žalila, ali eto i bez obzira na neostvarenu sportsku karijeru drago mi je što sam u prilici ljudima pružiti priliku da uživaju u sportu. Oni koji redovno prate moj blog, znaju i da posle svakog dođađaja napišem koju riječ o tome, što ću učiniti i sada.











Iako je prošla godina bila prepuna iznenađenja i uzbuđenja, iščekivanja završila je odlično. Okupili smo na trgovima preko 600 ljudi koji su vježbali. Ova sezona počela je takođe sjajno, ali i sa novim izazovima: dva nova grada, potpuno nov i nepoznat teren, ali i vjera u to da sport ujedinjuje ljude i da je to jedna od aktivnosti za koju neiko ne gleda ko je i šta je. Tuzla je prošla savršeno i izvan očekivanja, a novi zadatak je predstaviti se banjalučanima. Iako oduvijek imaju tradiciju kao područje koje njeguje brojne sportove, ovo je bio prvi teren gdje zaista nisam mogla ni pretpostaviti kako će se stvari odvijati. Na početku moram reći da sam imala neku svoju viziju šta bih i kako bih, ali tačku na I je dala Lidija Ljubinčić iz Banja Luke koja iako nije učestvovala direktno u projektu, mogu reći dala finalni odgovor da li sam na pravom putu. Moj prvi izbor u odabiru trenera je bila dugogodišnja košarkašica Aleksandra Aničić. Kolega iz Banja Luke je jednom pravio priču sa njom i desilo se da to bude u emisiji koju sam ja vodila i djevojka mi se svidjela kao i to što je toliko dugo u sportu. Tako da sam samo trebala potvrdu da se krećem u pravom smjeru. Aleksandra je iz prve pristala i toliko bila entuzijastična oko toga da je i meni dala dodatnu energiju za rad. Ranije nekada sam tražila mjesta za vježbanje i na internetu mi se nekako uvijek pojavljivao studio Kecman. Naravno Ksenija i Saša Kecman bili su logičan izbor, a nakon što sam ih i upoznala i nakon što su napravili šou na trgu mogu samo reći da se zahvaljujem nebesima što su bili dio priče jer oni su neponovljivi. Svako na svoj način jedinstven i neponovljiv i zbog duha i harizme i naravno stručnosti i fizičke spremnosti nije ni čudo što ih ljudi toliko vole. Iako sam imala neki drugi plan draga prijateljica Slađana Lukić, ponudila se da me spoji sa mega popularnim Markom Nikolićem iz Niša koji je takođe u rekordnom roku pristao da bude dio naše priče.




















I tako je karavan "Izađi i treniraj" polako ali sigurno krenuo na tle Banja Luke. Ono što je bilo fascinantno je i broj ljudi koji su se munjevitom brzinom prijavljivali. Poslednjeg dana kada sam zatvorila prijave bilo je preko 400 prijavljenih. Trening je zaista protekao sjajno, na moju veliku radost imajući u vidu da sam sa trenerima komunicirala samo putem telefona i interenta. Kada je sve bilo gotovo mogla sam samo reći da mi je drago što smo bili i u Banja Luci, što nas je toliko ljudi prihvatilo, što je trg izgledao ljepše nego ikada i što su banjalučani bili su stanju da vježbaju satima, jer ih je ponijela sjajna atmosfera.





Sve ovo imaćete priliku da vidite u videu na kraju teksta. Jedino što mogu da kažem na kraju je da sam bila ponosna na sve na Banja Luku, na trenera, na moj tim, na sve koji su na bilo koji način doprinijeli da ovo izgleda onako kako jeste. Sada ne bih o tome koliko stresa izaziva organizovanje bilo čega, možda jednom koncizno objasnim sa kakvim birokratskim i ostalim barijerama se suočavaju ljudi u našoj zemlji da bi išta uradili, ali ipak nakon jednog ovakvog treninga čovjek zaboravi na umor i da je ikada imao ijedan problem. Hvala Banja Luko, hvala kompaniji Sport Vision i brendu Nike koji su pokazali da su lideri i da  jedini u stanju da isprate ovakve projekte i to na jednom ovakvom nivou, a već u subotu vidjećemo kako će nas sarajlije dočekati ove godine, sudeći po prijavama, biće to ponovo kvalitetna žurka.

Comments