ESSENCE MY MUST HAVES


Posle male pauzice i zasluženog odmora nastavljam sa šarenim pričicama na mom blogu. Danas stiže jedna o paleti sjenki ESSENCE MY MUST HAVES. My Must Haves sjenke za oči predstavljaju novitet iz Essence linije proizvoda, gdje sami možete kreirati paletu po želji! Zahvaljujući svojoj specijalnoj mekoj formulaciji u prahu, ove sjenke se jednostavno nanose i uklapaju, čime postižu dugotajan efekat.Jednostavno izaberite omiljene boje i koristite specijalni klik mehanizam da ih uklopite u multifunkcionalnu paletu. Postoji paleta sa osam praznina, ali i ova manja sa četiri koju sam ja dobila. Postoji 20 nijansi koje možete sami da izaberete i napravite idealnu kombinaciju. Ja sam dobila 02 PEACH PARTY, 12 WANT A MINT?, 05 COTTON CANDY i 18 BLACK AS A BERRY. 







Generalno mišljenje o svim je da su solidno pigmentovane, da su na dodir jako mekane, imaju neku satensku završnicu i ne truse se mnogo. Postojane su na očima, a najtamnija ima čak i neki polu-mat efekat, dok ostale u sebi imaju manje ili više šimera. 2 PEACH PARTY i 05 COTTON CANDY su jako lijepe svjetle boje prljavo ka bebi roze i blaga mješavina boje breskve i braon. Mogu služiti kao dobar hajlat kao i za unutrašnjost oka.  
12 WANT A MINT? je blijeda mint nijansa, a pošto ja obožavam mint boju odmah mi se dopala, mada je jako blijeda kada se nanese pa od te boje i nema skoro traga, tako da bih rekla da je ona možda najslabija karika čitave palete.

18 BLACK AS A BERRY - moj favorit i sjenka koju obožavam je ova boja šljive. Kombinujem je uz sve i svašta i pokazala se odlično. Jako je iskoristiva i uz hladne i tople tonove i mislim da ću nastaviti da je kupujem.







Sve u svemu solidna paleta, dobra za neseser da je imate uz sebe, i za cijenu i kvalitet je prihvatljiv. Nastaviću da koristim 18 BLACK AS A BERRY ali ću probati i da nabavim neke tri druge nijanse koje će mi se taman za predstojeću jesen slagati sa ovom bojom šljive.

Comments