AFRODITA PEEL RE-NEW



Danas priča o jednom sjajnom proizvodu koji me je kupio i koji će se sigurno još dugo nalaziti na listi mojih favorita. Riječ je o pjeni za skidanje šminke i nečistoća PEEL RE -NEW kuće AFRODITA.
PEEL RE-NEW je savremeni pristup eksfolijaciji na osnovu aktuelnih hidroksi kiselina. Ovim pristupom pomoći ćete koži koja ima smanjen tonus, bore, pigmentne mrlje, koži neujednačene površine, sa nečistoćama i proširenim porama i borama. Rezultat djelovanja proizvoda sa ovom oznakom je opšte poboljšanje slike kože na epidermalnom i dermalnom nivou.
Ja sam se prvi put susrela sa ovim proizvodom prilikom posjete Laser Aesthetic Centru STARS čiji sam redovni klijent.
S obzirom da sam došla na tretman lica, a imala sam šminku na sebi, djevojke su mi dale ovu sjajnu pjenu. Bilo je potrebno jako malo vremena da sva šminka spadne bez tragova pa čak i ispod očiju od maskare.  Oduševila sam se učinkom i odlučila da je uzmem.
AHA pjena za čišćenje uklanja šminku sa lica i očiju, temeljno čisti i odmašćuje kožu. Pri tom čuva prirodnu PH ravnotežu kože i ne isušuje je. Pjena je pogodna za svakodnevnu jutarnju i večernju upotrebu. Upotrebljava se tako što se nanosi na vlažno lice, vrat i dekolte, zatim nježo utrlja. Nakon toga se ispira vodom i tonizirajte kožu.


Postupak je vrlo jednostavan ali su rezultati odlični. Ja ovu pjenu koristim svaki dan , na kraju dana kada završim sa svim obavezama, i onda sam sigurna da je potpuno čista.
Pjena je namijenjena svim tipovima kože, ali mislim i lično iskustvo je da je najbolja za masnu /kombinovanu kožu.
Dozira se pomoću pumpice. Pjena je bez barafina i silikona i BHA, a glavni atribut joj je kokosov glukozoid.


Ono što proizvođač napominje jeste da proizvodi PEEL RE-NEW na osnovu AHA i BHA kiselina odstranjivanjem rožnatog sloja privremeno povećavaju fotosenzibilnost kože. Zbog toga su pogodniji za upotrebu u kasnu jesen, zimu ili rano proljeće.A kožu svakako zaštititi zaštitnom kremom sa faktorom 30. Pjena je ipak namijenjana za jutarnju i večernju rutinu tako da bez brige.
Na osnovu rezultata koje je dala , jedino mogu reći da ću se još dugo družiti sa njom.
Proizvod je moguće kupiti u kozmetičkim salonima koji rade sa proizvodima ovog brenda, a ukoliko ste u Bijeljini prava adresa je LASER AESTHETIC CENTAR STARS.

Comments