IZAĐI I TRENIRAJ-BIJELJINA I TUZLA


Kada sam se prošle godine osmjelila da svoju ideju predložim nekome i usudila se da to budu lideri u svijetu prometa sportske garderobe i robe ni slutila nisam kako će jedan san postati java i da ću taj san živjeti toliko dugo. Moj primjer svakako treba da bude primjer ostalima da sanjaju velike snove i da daju sve od sebe da ih i ostvare. Ja uživam već drugu godinu u svom projektu "Izađi i treniraj" koji su na moju sreću kao dobru ideju prepoznali kompanije SPORT VISION i NIKE i dali priliku da njihov brend promovišem na najljepši mogući način i na obostrano zadovoljstvo - njihovo i zadovoljstvo onih koji vole sport. 2016. godine bili smo u Bieljini, Brčkom, Mostaru i Sarajevu. Uspješno na trgove doveli preko 600 ljudi i mislila sam da je to sjajno. Početak nove sezone donio je sa sobom i do sada nevjerovatnu zainteresovanost u samo dva grada u kojima je održan javni trening okupili smo skoro 500 ljudi....Nova sezona počela je u Bijeljini. Na moje veliko zadovoljstvo uspjela sam da stupim u kontakt sa Marijom Savić Srećković. Ko god zna išta o fitnesu zna koliko je ona cijenjena u tom svijetu, i posebno mi je drago što je bijeljinska publika imala priliku da se druži sa njom. Tu su bile i fitnes instruktorka Velinka Vuletić i Slađana Lukić iz Bijeljine, kao i naša draga gošća profesorica Edina Kamenjašević iz Tuzle. Sjajna energija, adrenalin, dobra zabava, sjajan program zaržali su vježbače aktivnima pa čak nimalo viša temperatura nije uspjela da ih sprijači u naumu da vježbaju do poslednjeg minuta. Najsrećniji vježbač dobio je i nove NIKE patike, a na kraju treninga naša druga specijalna gošća Milica Budimir prezentovala je sjajnu NTC aplikaciju,te djevojci kojase prijavila da vježba sa njom obezbijedila poklon bon od 200 KM.  Sve u svemu puno srce nakon pogleda na prepun gradski trg i nada da sam učinila nešto lijepo što ljudi pamte.











Zadovoljstvo još nije ni upolovilo, a već je bilo vrijeme da se krene u Tuzlu. Uz veliku podršku drage Edine Kamenjašević, koja je ostavila tako jak utisak na mene, uz pomoć njene energije i dobrih vibracija, u momentu dok još nisu ni počele prijave zvanično, Tuzla je bila na nogama, i zaista u rekordnom roku bez imalo muke prijavilo se preko 260 ljudi. To je bio veliki uspjeh imajući u vidu da je Tuzla po prvi put uvrštena u kalendar ovog događaja. Ni najave meteorologa da će biti padavina nisu umanjile energiju ovih divnih ljudi koji su došli da vježbaju, da uživaju i da se druže. Program je započela doc.dr Marizela Šabanović koja je dala uvodnu riječ o simbiozi pravilno izbalensirane ishrane koja u kombinaciji sa fizičkom aktivnošću daje rezultate što  na polju estetike tako i na polju zdravlja. Nakon toga počeo je trening koji je vodilo nekoliko fitnes instruktora iz Tuzle, Brčkog i Sarajeva.Specijalna gošća bila je profesorica Lejla Šebić koja je i tuzlacima demonstrirala neke od vježbi i podstakla i mlade i stare da vježbaju. Edina Kamenjašević, Amir Mujkić, Gordana Delić, Diana Radeljaš uz podršu profesora Jasmina Zahirovića prezentovali su Tuzli najbolje od fitnesa. Ismeta Kamber prezentovala je NTC aplikaciju , a takođe za vježbača koji je bio spreman da na bini izvede neke od vježbi kompanija Sport Vision poklonila je vaučer od 200 KM za kupovinu u ovoj radnji.
Ja nosim toliko pozitivnih utisaka, presrećna što se sa trgova naših gradova mogu poslati i lijepe poruke i presrećna jer ljudi prepoznaju o čemu je riječ čim im kažete "Izađi i treniraj" i stvarno sam ponosna na čitav tim koji stoji iza ovog projekta koji nije ni malo lako organizovati. I dok se utisci polako sliježu već planiramo Sarajevo i Mostar, ali i Banjaluku  u kojoj ćemo biti po prvi put.
































Comments