ESSENCE VOLUME STYLIST 18h


Poznato je da volim maskare i da sam se posle dugog vremena isprobavanja raznih poprilično zainteresovala i pozitivno iznenađena Essence maskarama. Recimo da je 80% od onih koje sam probala našlo mjesto u redovnoj upotrebi i čak su po kvalitetu i onome što pružaju prešišale i bolje i renomiranije kuće. Obradovala sam se kada sam ugledala i ove dvije, prije svega zbog jako interesantnog dizajna što poklopca tako i čitave ambalaže. Riječ je o maskarama Essence Volume Stylist 18h Curl & Hold Mascara i Essence Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara.
Kao što rekoh pleteni poklopac mi se dopao na prvi pogled kao i boja ambalaže, jednostavno volim zanimljiva i kreativna rješenja. Essence Volume Stylist 18h Lash Extension Mascara ima specijalno oblikovanu četkicu tzv.dijamantski oblik, mada ga ja zovem vreteno. Omogućava ravnomjerno nanošenje maskare na trepavice. Maskara sadrži mikrovlakna za izduživanje za punije i duže trepavice. Maskara ne sljepljuje trepavice i ne  stvara grudvice. Ja stavim dva sloja i između slojeva sačekam malo da bih dobila željeni efekat. Da li maskara opstaje 18h ne znam jer nikad nisam šminku nosila toliko dugo. 10 sati je sigurno tu, toliko sam uspjela da provjerim, a da li imam punije i duže trepavice odgovor je da, ali umjereno i ne baš toliko primjetno kao što možda neko zamišlja kada ugleda ovakav naslov na maskari. Primjetno je da ima efekta ali svakako ne čudotvornog.


Essence Volume Stylist 18h Curl & Hold Mascara je maskara sa kremastom crnom strukturom sa mikro-stilizirajućim voskom koja obezbjeđuje trepavicama dugotrajni volumen i uvijenost. Proizvođač kaže nevjerovatnu uvijenost, ja nažalost nemam baš takvo mišljenje. Postiže se uvijenost, ali ja ne volim tu grandioznost u najavama pa se razočaram, više volim umjerenost pa ako se iznenadim lako ću ih hvaliti. U svakom slučaju, karakteristike su iste kao za prethodnu, s tim što ova maskara ima i četkicu specijalno dizajniranu za uvijanje, naime u obliku je luka što olakšava nanošenje i dopada mi se. Postiže se  uvijenost ali na mojim trepavicama neke da kažemo midium veličine.



Sa obje maskare sam zadovoljna i koristim ih svaki dan. Ono što im zamjeram je malo šire grlo pa izađe malo više sadržaja iz pakovanja, i malo se teže skidaju tj.ostaje crni trag ispod očiju. Šminku skidam specijalnim sredstvom koje sam kupila u kozmetičkom salonu, ali moram dodatno da očistim. Žao mi je što nisam u prilici da vam pokažem i kako maskare izgledaju na mojim trepavicama, ali potrudiću se ovih dana da uradim update (trenutno imam alergiju i izgledam jako loše i naduto i oči su mi crvene i suzne, tako da nije baš reprezentativno).

Comments