AVON TRUE PERFECTLY MATTE

Oovoj liniji Avon ruževa dosta su pisaledjevojke.Nikada ih nisam isprobala,te sam listajući katalog u potrazi za nečim što ćeme obradovati,naišta na ovaj ruž.Boja PURE PINK me odmah privukla, te evo i mojih utisaka.Dolazi u msrnoj lastičnoj ambalaži, mat varijante sasrevrnim dodatkom. StandardnaAVON četvrtasta ambalaža.

PURE PINK je boja koja mi se dopala na prvi pogled i držala sam palčeve kada sam ruž otvarala jer nerijetko se desi da ono sa slike i nije ono štodobijete. Ipak ova bojanijerazočarala. Ni previše roze, ni previše jaka.Tako da ukoliko hoćete neku finu nijansu a da nije ni neutralna ni upadljiva ovo bi trebao biti vaš izbor.
Mat završnica ruža koji na usnama izgleda odlično i sa jednim slojem, iako je meni savršen sa dva sloja. Osjećaj na usnama je kao krem puder ne znam kako da definišem. Jako lijepa tekstura, i iako je mat uopšte ne isušuje usne. Boja jepostojana, i nekoliko sati poslije prvog nanošenja, i uz neke male popravke možete ga duže nositi. Ono što meje oduševilo je da nemate osjećaj "gipsa" na usnama, i to ga je uvrstilo među moje omiljene ruževe.


Ovdje možetevidjeti kako izgleda na svjetlu , a ovdje i kako izgleda na mojim usnama. Malo izvinjenje, nanijela sam ga dva sata ranije za potrebe emisije, i nisam stigla da ga popravim za fotografisanje, ali tim bolje, pokazuje kakav je nakon nekog vremena nošenja.




Comments