SPRING HOME DECOR

Odavno planiram da napišem jedan home decor post ali nikako da uhvatim vremena. Ipak danas se samo pogodilo da umjesto još jednog beauty posta koji čeka spreman, napišem i ovaj. U životu žalim za malo stvari, smatrajući da se prosto nisu desile i da za to postoji razlog. Ipak jedna od stvari za koju mi je jako žao je što ne znam da crtam i što me je to sputalo da upišem arhitekturu ili nešto u vezi uređenja enterijera. Na žalost svoju ljubav ne mogu da ispoljim tako , ali ljubav prema lijepom svakako me je usmjerila na druge stvari kao i na to da se uvijek trudim da svoj dom uskladim sa modernim tendencijama i svojim mogućnostima. Kako je proljeće pravi period za obnovu, a ja imam veliku želju da nešto promijenim u svom domu, ovih dana sam u potrazi za detaljima, i nekim novim idejama, kako da oplemenim prostor u kome živim, a da ulaganja ne budu velika (da ne rušim zidove i ne krečim i kupujem namještaj ). Kao što rekoh tu su presudni detalji. Ono što je trend godinama i što sam shvatla da ljudi jako vole jesu ukrasne svijeće. Ja volim mirišljave ali ne sa agresivnim mirisom i volim tako uveče da ih upalim i uživam. Posebno su mi drage zimi jer se nekako osjećam ugodno. U ostalim mjesecima jako romantičan ugođaj daju upaljene svijeće i nekako mi to godi i prija da se relaksiram i ne mislim ni o čemu.  Naravno na izbor svjećica utiče i njihov izgled te sam jako raspoložena da uzmem sve sa police jer sam jako neodlučna.




Ko voli one prave svijeće potrudiće se i da izabere adekvatan svijećnjak. Prije nekoliko godina pravi elegantni svijećnjaci postali su sinonim elegancije i stila, te su mjesto našli u dosta domova i postali su sastavni dio dekoracije enterijera. Danas se mogu naći različiti.








Poslednjih mjeseci sam jako zainteresovana za table za poruke i slične stvari jer mi se ne dopada ono lijepljenje stikera po frižideru. Tako sam se odlučila da dobiju postolje rezervisano  za tu namjenu i da imamju ove super štipaljke sa porukama. Oduševila sam se , a u nekom od narednih postova vidjećete i koja mu je druga funkcija.


 Ovih dana biram i dekorativne zdjele, vaze, nadstoljnjake, podmetače i trudim se da ukomponujem u postojeću sliku mog doma. Volim da sve bude u maksimalno tri boje, i jako volim svijetle boje koje posebno otvaraju prostor.
Kao što možete prepoznati  ambijent gdje su nastale fotografije to je JYSK koji ovih dana ima i brojne pogodnosti, a ja jako volim njihov asortiman, iako bih voljela da se malo češće dopunjavaju. Ipak ne mogu se požaliti, sada sam našla dosta dobrih stvari i ideja koje su mi pomogle da zamislim i novi ambijent svog doma.












Pošto uskoro namjeravam i da počnem da snimam za you tube, nezaobilazni detalj će biti i ove lampice. One su mi super i daju posebnu notu ambijentu. I iznenadila sam se koliko ovdje ima vartijanti.




Naravno i nezaobilazna ljubav -RAMOVI ZA FOTOGRAFIJE. Sa njima je stvarno moguće napraviti bezbroj kombinacija, bilo da stavite ove poruke ili da izaberete neki da stavite fotografiju.
Koliko obožavam korpe znaju samo moji ukućani. Nema za šta nisu iskorištene i gdje ih sve nema. korpe i kutije su moja omiljena sredstva za odlaganje i obožavam bogatu ponudu.


I za kraj mekane dekice i jastuci u super bojama i sa sjajnim dezenima. Tu se potpuno raspametim jer mi sve treba.





Nadam se da je ova foto priča poslužila nekome kao inspiracija ukoliko opremate dom, a u narednim postovima čitajte i što sam kupila i kako će izgledati uređenje mog kutka.

Comments