Avon True Flawless matirajući kameni puder


Danas pišem o jednom od onih proizvoda koji su me prijatno iznenadili. Riječ je o Avon True Flawless matirajućem kamenom puderu. Prije svega ponovo ću pohvaliti ambalažu o kojoj Avon zaista vodi računa. Crna kartonska kutija štiti plastičnu kutiju koja kada se otvori ima i ogledalo.Zaista olakšavajuće za brze popravke. Riječ je o proizvodu gramaže od 10 g u kome se dobija i aplikator.
O njemu nisam znala ništa sem po kog komentara djevojaka koje su imale pozitivne kritike. Ni jednu recenziju nisam pročitala sem na njihovoj stranici na kojoj piše da pruža prirodno besprekoran završetak iz svakog ugla. Da pomaže pri eliminisanju neželjenog sjaja, te da se svilenkasta formula stapa sa bojom kože i ujednačava ten.
I zaista ovaj puder je i na dodir svilenkast i nekako mekan. Postoji u dvije nijanse FAIR i LIGHT MIDIUM. Ja sam dobila FAIR koji je malko svjetliji i odgovara mom tenu u ovim proljetnim danima.
Boja ovog pudera je dobra, transparentan je i ne stvara mi osjećaj dodatnog sloja pudera na licu.Ostavlja mat završetak kao što i proizvođač kaže s tim da je na meni bio 8 sati koliko sam bila na poslu i recimo da je optimalno da je 4 sata moje lice bilo mat. Iz mog iskustva mogu reći da je dobar i za setovanje na području ispod očiju, lijepo se nanosi i lako blenda i fino stapa sa puderom. Koristim ga u ovim danima kada je i moja koža još uvijek svjetla zbog neizlaganja suncu i mislim da ću ga siguno koristiti još mjesec-mjesec ipo dok ne počne ljetna sezona jer će mi tada već biti svjetao.


Kao što sam na početku teksta rekla, prijatno je iznenađenje za mene i nadam se da ako ste ga probali dijelite moje mišljenje.

Comments