WELCOME MARCH


Toliko želim lijepo vrijeme, park, šetnju, vožnju biciklom, trčanje, hodanje da sam i prve zrake sunca i temperature iznad 15 stepeni jedva dočekala da skinem bundu i da obučem nešto laganije. Oni koji me poznaju znaju moju ljubav prema prugama i tufnama pa i ne čudi izbor ovog sakoa sa sajta SHE IN. Čim sam ga ugledala znala sam da mi treba i da ga želim. I jako brzo je stigao i na moje oduševljenje bio je baš onakav kakav sam zamišljala. Rukava malo kraćih sa "žabicama" sa strane. Asimetričan naprijed i bez dugmića. Odličan je i u malo elegantnijim i u svakodnevnim kombinacijama. Prvobitno sam mislila da ću ga iskoristiti za oblačenje uz bijelu majicu i Adidas Superstar patike, ali ipak se potrefilo da obučem ovu pomalo i mornarsku varijantu. Pored sakoa na ovim fotkama je i moja nova torbica koju sam dobila od kuće Springfield. I dok je nisam vidjela u radnji bila sam oduševljena kada sam je ugeledala na sajtu. A kada sam je dobila ...pa ne mogu da opišem sreću. Materijal, oblik, veličina i motivi su me "kupili". I tako prođe i drugi mjesec ove godine, na pragu trećeg želim da se izvučemo iz zime, što je i logično jer stiže proljeće, i nadam se da će nas počastiti lijepim danima.






BLAZER/SAKO - SHEIN - HERE/OVDJE

SHOES/CIPELE - BERSHKA -  HERE/OVDJE

BAG/TORBICA - SPRINGFIELD -  HERE/OVDJE

JEANS/FARMERKE - SPRINGFIELD -  HERE/OVDJE

SUNGLASSES/NAOČARE - PRIMARK- HERE/OVDJE

Comments