POKLONI KOJI LJUBAV ZNAČE



Ovu priču sam htjela ispričati drugi put, ali mi je Međunarodni dan žena nekako došao kao zgodna prilika da ispričam priču o jednom prijateljstvu koje traje koliko i moj radni vijek i koje je jedno od rijetkih iskrenih koje se rodilo u poslednjih 13 godina i koje je kao što volim da kažem jedan od razloga zašto vjerujem da je svijet u kome živim divno mjesto bez obzira na sunovrat svih ljudskih vrijednosti. Posao kojim se bavim svakodnevno mi daje priliku da upoznajem nove ljude, da se nađem u situacijama u kojima se rijetko ko nađe i da upoznam sve ljudske osobine. Bilo je i prošlo mnogo njih ali rijetki su oni koji su se toliko zadržali kao dragi Bojanovići.
Gospođa Vera je jedna od onih ljudi kojoj je Bog dao dar da od ničega stvori sve i od nemogućeg potpuno realno, za šta su dokaz godine rada u hortikulturi. Ne poznaje ona samo latinske nazive svake travke, ona zna dušu biljaka, zna kako dišu i zato je potpuno realno zašto ruke jedne takve žene i njena mašta daju tako divne vrtove, bukete, eksterijere. Cvjećara "Neven" je jedno od onih mjesta kojih će se ljudi u Bijeljini odmah sjetiti i reći da je kod njih sve najbolje.






Uvjek nasmijani, vedri i spretni sve vaše želje pretoče u stvarnost. Prije nekoliko godina brendirali su svoj proizvod PAKETBUKET, za šta je Sofija ( njen rad pratite na stranici KONCEPT.) sigurna sam ponosna jer je u moru istih uspjela da nametne ovaj brend kao unikat i sigurna sam nešto što se skoro neće ponoviti.




Međunarodni dan žena je onaj dan kada zaposleni u cvjećarama skoro pa nemaju vremena da dišu, a i ove godine dragi nevenovci nisu to uzeli zdravo za gotovo. Svaki cvijet brižljivo aranžiran, uklopljen, ukomponovan, šalje jasnu poruku da su svi važni i oni koji kupuju jedan i oni koji kupuju stotinu jedan cvijet. Da je svaki klijent bitan bez obzira koliko novca potrošio.












 Kažu da na Dan žena trećina stanovniištva nekoj ženi pokloni cvijet, a ja sam sigurna da ćete upravo u ovoj oazi naći toliko toga da ćete poželjeti da obradujete sve žene koje poznajete. Svaki cvijet priča neku priču, a ja sam ovim cvjetićim htjela da ispičam priču o meni dragim ljudima i da se zahvalim dragoj Veri što me je toliko puta u životu obradovala, zagrlila, posavjetovala, za svaki poklon i zagrljaj koji je itekako značio.



Comments