HELLO SPRING


Jedva sam dočekala kalendarski dolazak proljeća. Kao da će se nešto posebno dogoditi. Kao da je to to. Od danas u 11h sve treba da je ljepše. Naravno sve je stvar psihe i kako posmatrmo stvari, a jasam zaista jedva čekala i zvaničnu potvrdu da se mogu kao čovjek pozdraviti sa sivilom, da iako bude još hladnih dana na to neću misliti i neću doživljavati tragično jer znam da ljepše vrijeme dolazi. Ja volim, obožavam vedre dane, sunce, travu, zelenilo, prirodu, volim šarenilo koje nam donese po meni najljepše godišnje doba. Drago mi je da je tu i da je tek počelo. Shodno tome moj outfit koji ću prikazati ovdje je potpuno proljećni. Boje prate ovo godišnje doba, a sudeći po mom instagram profilu i inače mojim apetitima, reklo bi se da će ovo proljeće i ljeto kod mene biti žuto.









KOŠULJA/SHIRT - MODNA KUĆA MONA

TORBICA/BAG - MODNA KUĆA MONA

PATIKE/SNEAKERS -BUZZ

FARMERKE/JEANS- LEVIS

NAOČARE/ SUNGLASSES - PRIMARK

SAT/WATCH- AVON

Comments