ALL ABOUT BLUE AND WHITE


Poprilično je jasno i vidljiva je moja ljubav prema plavo bijelim varijantama. Jedna od moje tri omiljene boje je i tamno plava. U mom slučaju ona je daleko ispred vječne crne boje, i nekako sam sklona kupovini stvari sa tamno plavim nijansama. Moja omiljena kategorija dezena jesu prugice, i mornarski stil, tako da je potpuno jasno da je ova košulja/tunika/haljina (kako kome dođe) bila logičan izbor. Stvarno sam oduševljena dezenom, mada je presudna bila ova mašna na leđima da je uzmem. Dala je neki poseban pečat svemu ovome. Možete je naručiti na sajtu SheIn. Lokacija za nastanak ovih fotografija je salon vjenčanica Angela Wedding Dress u Bijeljini, a kako organizujem Sajam vjenčanja, ovih dana sam isključivo u tim vodama, te su fotografije zahvaljujući dragom kolegi Andreju @andrej_vujicic nastale tamo.
TUNIKA/HALJINA/ DRESS - CLICK HERE
TUNIKA/HALJINA/ DRESS - CLICK HERE
TUNIKA/HALJINA/ DRESS - CLICK HERE

TUNIKA/HALJINA/ DRESS - CLICK HERE

Comments

Post a Comment