DELIA PRIMER AND FOUNDATION


Od gomile Delia proizvoda koje sam još davno dobila ostali su neki koje još nisam uspjela da vam predstavim. Danas sam odlučila da posvetim pažnju bazi i puderu koji su mi se dopali i koji su takođe postali dio svakodnevnog šminkanja, a evo i zašto.
MATT FOREVER je svakako naslov koji me kao osobu sa mješovitom/masnom kožom itekako privlači, tako da sam bila vrlo raspoložena da probam ovaj puder. Moj je bio broj 12, e sad šta to znači i kakva je gradacija sa ostalima ne znam, ali reći ću da je ovo nijansa koja mi odgovara u zimskim danima kada mi je ten još uvijek svjetao i netaknut sunčevim zracima. Prekrivna moć je srednja, tj.ukoliko nemate značajnijih problema na koži uredno će prekriti sitnije nedostatke. Iako je namijenjen da matira kožu 24h, to se baš i ne može reći tako. Recimo optimalno je na mom licu uz matiranje kamenim puderom oko 4h. A stvarno nikad nisam imala puder na licu 24h te o tome ne mogu donijeti sud. Sastav mu nije baš najslavniji. Ipak ovaj puder mi je adekvatan za dnevne varijante, ili one brze gdje samo malo želite zagladiti kožu lica i dati joj svjež izgled. Tekstura pudera je srednje gustine i ono što je pohvalno je pakovanje pudera jer je lako za korištenje s obzirom da je riječ o varijanti pumpice. Takođe parfemiran je, što meni ne smeta pretjerano, ali oni koji ne vole ovaj momenat svakako im se neće dopasti.

MAKE -UP PRIMER u roze boji je zaista jedan proizvod koji me je prijatno iznenadio. Prema riječima proizvođača osnovna funkcija mu je osvjetljenje kože kao neka uloga hajlajtera, a ono što ja mogu reći je da je jako dobar kada se nanese na lice. Ostavlja neki lijep trag pod prstima, popunjava optimalno pore i koža je poslije nanošenja osjetljivo glatka. Jako dobra podloga za puder i mogu reći da sam zadovoljna onim što pruža. Mana mu je sastav kao i kod prethodnog proizvoda,sadrži parabene, silikon i mineralna ulja ali rekla bih da je moguće "preživjeti" to s obziro da je riječ o veoma pristojnoj bazi nižeg cjenovnog ranga. I ovo pakovanje je jako praktično, na pumpicu, sadržaj je rozikast sa jaaako sitnim česticama šimera.I ovaj proizvod miriše pa ko ne voli sigurno mu se neće dopasti.





Za oba proizvoda veliki plus je ambalaža, sastav je dobio minus, dok bi se funkcionalnost i njihova upotreba mogle klasifikovati kao srednja, tako da preporuka je da probate i sami donesete sud. 

Comments