LOLITA BLANKA-ženstvenost sa velikim Ž

Kada maštam šta bih željala da imam u svom ormaru ne mogu da se odlučim. Ne mogu jer sam stilski neopredjeljena, plutam iz sportskog ka casual stilu, preko poslovnog do pomalo elegantnijeg stila. Ukratko želim dosta toga. Ipak kada pomislim šta bi mi izmamilo osmijeh na lice, znate ono kada vam kada ste mali kupe omiljenu haljinicu i vi ne možete da sjedite u mjestu od sreće jer mislite da ste princeza. Ili ono kada se udajete pa je cijeli svijet oči uperio u vas jer ste najlješpi - e tada ja zamišljam kako dobijam čarobni štapić i kupujem čitavu kolekciju Blanke Zgonjanin!
Romantično, šik, prefinjeno, prožeto dozom elegancije i glamura, a opet slobodno i neutegnuto daje prostora savremenim lolitama da se modno iskažu. "Lolita Blanka" je sve što oslikava pojam žene i kroz svoje postojanje duže od jedne decenije ova bh kreatorka je pokazala da je spoj talenta, umjeća, želje i volje daje rezultate u vidu bajkovitih odjevnih komada.
Majka dvoje djece, učiteljica joge, hedonista, romantičar svoje zadovoljstvo životom koji vodi prenosi uspješno i na papir i na materijale i čini mi se ko ugleda ovu mladu ženu koja je samoj sebi i model za predstavljanja kolekcija, vidjeće da ona prosto zrači i da drugačije nije ni moglo izaći iz njene mašte, do ovoga što ustvari i jeste.
Da me pogrešno ne shvatite, ja je nikada nisam ni upoznala, imala sam sa njom priliku ugovarati intervjue putem interneta, ali ja jednostavno osjetim ljude koji šire pozitivnu energiju, jer kako bi od mračnih tipova proizašle ovakve ljepote. 
Uvijek su mi se dopadali svi komadi.Ali ove zime mislim da bih uzela sve. Kaputi širokih zvonastih rukava, haljinice karo uzorka sa volanom, til sa tufnama, svečane koktel haljinica, prelijepe tunike i košulje, jakne romantične haljine dugih rukava,mašne, zelena, plava, bijela, prljavo roze, nezaobilazna crna, samo su dio onoga što je ponudila za ovu sezonu. Nažalost moje dimenzije prelaze manekenske ovire te ih za sada samo gledam, ali jako,jako želim plavu haljinu-tuniku.
Ovu savršenu tuniku -haljinu koja je kao da sam je sanjala

Kao i ovu romantičnu haljinu koja tako liči na mene


A ova crna haljina je po meni idealna za sve svječanije prilike.


Naravno čitava kolekcije je savršena i uživajte u fotografijama. Ja sam ih pregledala hiljadu puta i mogla bih još toliko :)






















Comments