ESSENCE CONTOURING SET

Kada me neko pita za preporuku za brend koji je relativno solidnog kvaliteta, a uz to ima pristupačne cijene svakako ću se na prvom mjestu sjetiti Essence. I zaista ovo je brend koji brine i o atraktivnoj ambalaži, a i ulaže u kvalitet. Mogu reći da su me neki njegovi proizvodi i više nego iznenadili pozitivno i da su se našli u redovnoj upotrebi. Kada sam ugledala set za konturisanje imala sam dobar osjećaj da ćemo se družiti i zaista nije me prevario.
Set sijenki dolazi u četiri varijante. Moja je 01 MAUVE MEETS MARSHMALLOWS. Riječ je o highlight varijanti svjetlije i naravno contour varijanti tamnije boje. Obje polovine su mat što mi se jako dopada i jako su fino pigmentovane i lake za blendanje. Svjetliji dio stavljam preko čitavog kapka dok tamniji stavljam na pregibe i uglove blendajući ka središnjem dijelu oka i priznajem da mi je ovo omiljena dnevna varijanta. Kada god žurim na posao prva stvar koja mi padne na pamet je upravo ova kombinacija i slučaj riješen. Iako ovdje djeluje kao boja bijele kafe i neka svjetlija braon nijansa, kada se stave na kapke više naginje ova svijetla varijanta nekoj jako jako svijetloj rozikastoj nijansi koju jako volim. Tako da topla preporuka s moje strane.





Drugi proizvod u setu je dvostrana olovka za oči. Postoje dvije varijante, a ja sam dobila 01 CARAMEL MEETS FROSTING. Boje su podudarne setu sijenki i jako su lijepe. Svjetlija strana je malo masnija, takođe sa ružičastim podtonom i jako jako sitnim šimerom. Tamnija strana je mat varijanta. Pošto mi je svjetlija strana olovke malo masnija nisa baš zadovoljna kako izgleda na većim površinama oka, a i za tu namjenu s obzirom na masnu kožu, vjerovatno bi se nakupljala u pregibima. Zato mi je draža upotreba u uglovima očiju ili za waterline. Tamnija strana je pogodna za blendanje, te često završi na pregibima izblendana prstima da bih dobila željeni efekat.






Ukupan utisak je dobar i kao što rekoh ovi proizvodi našli su primjenu u svakodnevnom životu. 

Comments