PAMPERS BABY -DRY SA 3 UPIJAJUĆA KANALA


Kao što znaju oni koji me redovno prate na Instagramu i Facebooku, ali naravno i ovdje, imam dvogodišnjaka koji je otkako je došao u moj život postao centar svih radnji i zbivanja. Narvno od prvog dana se trudimo da mu stvorimo sve udobnosti u životu, a to se u prvim danima, a i godinicama prije svega odnosi na osim puno ljubavi i pažnjena i na dobre higijenske uslove i ishranu. Govoreći o higijeni naravno da je jako bitno i kakve pelene koristi vaše dijete. Ne kaže se džaba u našem narodu hiljadu ljudi, hiljadu ćudi te tako je i u toj sferi naravno dosta različitih mišljenja i na sreću veliki izbor na podrućju proizvodnje pelena daje nam priliku da probamo i eksperimentišemo u nadi da ćemo pronaći najbolje rješenje. Iako je moj sinak sada na pragu faze odvikavanja od pelena, treba da naglasim da smo od kada ih nosi probali i testirali nekoliko, naravno želeći da mu pronađemo najbolje, najudobnije i prije svega one koje će mu omogućiti da bez obzir na fiziološke potrebe što duže ostane suv.
Pampers je razvio novu formulu i tehnologiju sa 3 upijajuća kanala koja je dizajnirana tako da se dijete ujutru probudi jednako suvo kao i noć prije nego što je leglo.Sa što manje vlažnosti nakupljene tokom noći.Tehnologija je razvijena tako da omogući djetetu da ostane suvo i do 12h tokom noći zahvaljujući upravo 3 upijajuća kanala.
Na testiranje sam dobila kit sa pakovanjem papmersa kao i poklon dva pakovanja Pampers sensitive vlažnih maramica.
 Iako njih koristim samo kada moram, dobro je znati da su vam pri ruci, pošto su Sensitive poprilično su upotrebljive u smislu da ne morate razmišljati kako će vam i da li će osjetljiva dječija koža reagovati na perfemske dodatke ili neki sastojak u njima. I inače sam za varijantu kada kupujete nešto za djecu birajte ove sa natpisom sensitive, jer istini za volju njihova koža i jeste osjetljiva i mekana te je ne treba tretirati agresivnim sredstvima niti izlagati potencijalnim lošim uticajima hemijskih sastojaka.
Da se vratim na pelene. U kitu sam dobila i boju za tečnost kao i posudicu, a vodeći se brojnim reklamama za ovu kuću odlučila sam se na testiranje u ova četiri navedena koraka.


Kao što se vidi na priloženim fotografijama na raširenu pelenu prosula sam čitavom dužinom tečnost.


Zatim sam pogledala i zaista utvrdila da se ništa nije izlilo sa strana. Onda sam postupila po uputstvu i "mućkala" sam i savijala pelene simulirajući pokrete djeteta koje ih nosi. To je potrajalo nekoliko minuta. Kada sam otvoriila mogla sam da uočim da se sadržaj nije pomjerio i da stoji gdje jeste.
A kada pređete rukom po površini možete vidjeti da je pelena skoro suva.

Nakon toga sam makazama presjekla sredinu pelene i mogla sam da vidim jasno gore pomenuta tri upijajuća kanala sa sitnim gel kristalima koji su ispunjeni tečnošću i upravo su oni krivci zašto se ništa ne širi dalje i ostaje na svom mjestu.

Naravno pelene je isprobao moj sin i po njegovom veselom izrazu lica dalo se zaključiti da je srećan što se osjeća komotno kao i da je osjećaj suvoće dugotrajan. A njemu omogućeno da uživa u igrama bez granica :). Moja preporuka roditeljima.
*ovaj tekst je sponzorisan i nastao u saradnji sa Pampersom

Comments