YOUNG FOREVER

Ko me prati na Instagramu već juče je moga da vidi jednu fotkicu iz ove edicije "Zar nikad nećeš odrasti mali veseljače?". Tako volim tu frazu i baš mi se slaže uz lik i djelo. Da sam tinejdžerka i da idem u školu ovo bi bio odličan prikaz jednog školskog outfita, ali eto nisam. Imam 32 godine, majka sam dvogodišnjaka i znate šta - baš me briga. Meni se ovo dopalo i kada sam ušla u Zaru nisam mogla, a da ne kupim ovu sjajnu duks-haljinicu. Duks malo duži sa dodatkom mekanog tila i super kengur džepom prekrivenim srebrnim i zlatnim mat šljokicama, pravi je izbor za mene. Ove godine sam čvrsto odlučila da se neću smrzavati u kojekakvim čizmama u koje mi po starom dobrom pravilu uđe voda i snijeg, te sam za rođendan od prijateljica dobila sjajne Timberland čizme i mojoj sreći nije bilo kraja. Dopadljiv dizajn, već kultnih čizama, udobnost, nepropustljivost i ugodan osjećaj toplote, svakako je odličan izbor za predstojeću zimu. I za kraju nije moglo proći bez ovih preslatkih roščića koje je napravila draga Danka. Pletenice sa punđicama su mi pored onih francuskih koje su ljetos bile hit, jako simpatična i praktična frizura. Prije svega bilo mi je udobno i jako sam se osjećala prijatno u svemu ovome. Nije loše vratiti se u mladost ;) I naravno hvala kolegi Slađanu Novakoviću na fotkanju .












*fotografisao Slađan Novaković

DUKS/HALJINA  -ZARA

TIMBERLAND ČIZME - SPORT VISION


Comments