OFF THE SHOULDER DRESS FROM SHEIN


Moram priznati sebi da me je ova jesen jako prijatno iznenadila. Lijepi dani, sa puno sunca odmah mi dodatno poprave raspoloženje. Posebno kada zraci sunca prolaze kroz šarene krošnje drveća i odbijaju se o šareni debeli tepih od lišća. Kada prođem kroz parK osjećam navalu ljepote i imam utisaK da mi se usne same izvijaju u osmijeh koji poručuje "ŽIVOT JE DIVAN". Kod ovakve jeseni volim i to što su temperature prijatne. Ne toliko pretople i netipične za sredinu jeseni, ali ni toliko hladne da biste morali da se zapakujete u vunu i perje. Jedan takav dan iskoristila sam i za oblačenje dugoočekivane haljine koju sam poručila sa sajta SheIn. Ova prelijepa haljina više će mi koristiti kada dođe ljeto, ali recimo da je solidna i za ovo doba naravno uz neki šal ili džemper. Vrlo udobna i mekana haljina, bez ramena sa volan rukavima, dužine koju volim, ima jako dobar sirovinski sastav. Pamuk-lan je kombinacia i za razliku od poliestera kojeg bas ne volim, jako sam se obradovala ovoj haljini i jedva čekam da je oblačim intezivnije sledeće godine. Ako vam se dopala trk na sajt SHEIN gdje ćete naći dosta haljina poput ove. A konkretno ovu haljinu možete pogledati na linku ispod.









HALJINA - SHEIN

ČIZME - H&M

TORBA - NEW YORKER

Comments