GOLDEN AGE

Biće da me je ovih dana uhvatila zlatna groznica. Mada nekako ovu jesen i pred Novu godinu uglavnom i jeste neka zlatna i srebrna idila, tako da ću ovo smatrati kao uvertiru u pretpraznično raspoloženje. Kada sam bila u Mostaru u Zari sam naišla na ovu sjajnu suknju i tako mi se dopala da sam morala da je kupim. Prije nego što sam kupila suknju zagledala sam ovaj duksić i tako je mekan i udoban bio kada sam ga obukla, da prosto nisam mogla da mu odolim. Nekako podsjeća na zimu i na to kako će mi u njemu biti jako toplo :).I na kraju kao šlag na tortu, zlatne starke. Jako simpatičan i neobičan model kultnih starki. Nakon što su prvi put redizajnirane nakon 98 godina nove starke osim što su udobnije, sa boljim lunar uloškom i boljim rješenjem za "jezik", nude i paletu različitog dizajna, među kojima su se našle i ove zlatne. 

















DUKS - CHAMPION

PATIKE - CONVERSE

SUKNJA - ZARA

Comments