ESSENCE GET PICTURE READY


Kada sam uzela ove vrlo simpatične proizvode u ruke, pored fine ambalaže koja je nekako vesela i razigrana, privukao me je i naziv GET PICTURE READY . Naravno svjedoci smo svakodnevno da ni fotografisanje telefonom za Instagram i Facebook više nije šala, nego da se i tu zahtijeva poprilično umjeća i znanja, a pored filtera raznih koji doprinose tome da fotografija bude skoro savršena, tu je i potrebna dobra šminka (pričam naravno o onima koji žele da na tim fotkama budu tip-top). Tako da me je zainteresovao jedan ovakav natpis jer sam jako imala želju da vidim o čemu je riječ.
Kompaktni puder dolazi u ovoj presimpatičnoj kutijici koja se sastoji iz dva dijela. U jednoj je aplikator u roze boji, a u drugom dijelu puder.

Riječ je o kremastom puderu, kojih ja inače nisam prevelik lubitelj. Ja volim konkretno ili tečni ili kameni, a ove kremaste varijante uvijek teško nanosim, a ako mi se desi da tu i tamo imam neke neravnine na koži ili mjestimično suvu kožu ili ljuspice kao npr.na nosu onda mi znaju ostajati tragovi tako da iskrena budem izbjegavam ove varijante. Ipak željela sam da isprobam ovaj tako da moji utisci su sledeći: tekstura je nešto gušća, nanosi se relativno lako. Kada ga nanesete na lice, moram priznati da je osjećaj fin i da lice bude baršunasto i tako djeluje i kada se pogledate u oglealo. Ipak nisam uspjela da isprobam  da se fotografišem i vidim taj efekat jer sam dobila presvijetlu nijansu  koju baš ne mogu da iskoristim. 10 matt ivory je najsvjetlija nijansa i nažalost nikako mi ne odgovara. Činjenica je da je ok za ljude sa masnom kožom, poprilično je postojan bio (ono što sam ga nosila po kući). Ipak za potpuni utisak voljela bih da proban neki u nijansi približnoj boji moje kože.






E pobjednik ove recenzije što se mene tiče jeste Get ready korektor. Simpatična tubica sa aplikatorom na vrhu veoma je interresantna, lako primjenjiv i iako je za nijansu svjetliji od onoga koji koristim
postao je dio moje kolekcije. Fine gustine, jednostavan za nanošenje i dobre prekrivne moći (iako ja nemam one grozne podočnjake, ali ovo malo što se nazire dobro prekriva). Primjetila sam da je kada se nanese nakon par minuta sklon da se uvuče u sitne borice oko oka, te mi je u tom slučaju pomoglo fiksiranje, što je i topla preporuka. Ali zaista mogu reći da je ovaj proizvod jako zgodan i da ga redovno koristim.
Nijansa 10 ivory je takođe kao što rekoh malo svjetlija, ali kako mu je svrha posvjetljivanje, onda je to OK i zahvalan je za blendanje sa ostalim proizvodima.





Comments