Delia rumenila


Danas je na red došla koja riječ o Delia cosmetics rumenilima. U paketiću šminke stigla su i ona i na prvi pogled sam se obradovala jer sam u tom momentu bila u premišljanju da bi mi trebalo neko novo za jesenje dane, a to je podrazumjevalo i nešto drugačije nijanse od onih koje sam forsirala tokom ljeta. Tako da mi se učinilo da su ova stigla u pravom momentu za testiranje i promjenu. Riječ je o jednom mono i jednom multikolor rumenilu. Na prvi pogled odmah sam se zainteresovala za ovo šareno, tim prije jer je ovdje i ova nešto tamnija nijansa nazovimo je zagasito roze ako uopšte tako nešto postoji. Riješ je o tri rumenila naziva kratko i jasno 01Pink. Na početku da kažem da ovo i nisu možda najidealnije boje za jesenje dane, bar ih ja ne koristim, ali ako sve ove boje tj.čitav mozaik miksate možete dobiti neku pristojnu boju, ne nešto intezivnu, ali finu. Rumenilo nije loše, malo je "tvrđe". Na licu ne ostavlja mekan trak kako sam mislila, nego nekako kako ste ga parkirali tu stoji i to je to. Boje nisu pretjerano intezivne. Ja miksam ove dvije boje dok ovu svijetlu koristim u svrhe konturisanja. Rumenilo je pogodno za svakodnevni makeup ili kada izlazite na brzinu iz kuće, a želite da malo osvježite izgled bojom na obrazima. Postojanost je solidna i što je meni bitno kod ovih malo "tvrđih" rumenila ne izgleda kao da sam brašno stavila na obraze. Ipak za blendanje i neke ozbiljne akcije, moja skromna procjena je da nije.



Drugo rumenilo je i druga priča. Iako po meni proljećna boja, moram reći da sam ovim rumenilom zadovoljnija. Kao što i u samom nazivu stoji, riječ je o soft varijanti rumenila, naročito mekanog i bolje pigmentovanog od prethodnog. Jako mekana tekstura, lijep trag na obrazima i nekako imate utisak svježine kada ga stavite  i kada se pogledate. Baršunasto mekano, obogaćeno hranjivim uljem marakuje jako je jednostavno za nanošenje i zaista lijepo djeluje.  Tako da ako biste me pitali koje bih prije izabrala moj glas ide za ovo mono rumenilo, samo bih voljela da postoji i u drugoj nijansi, ali nažalost sa njihove stranice nisam uspjela skontati ima li ga još u nekoj nijansi.




Comments