SO COLORFUL

Ja uopšte ne volim tmurne jesenje dane. Iako sam rođena u jesen uopšte nisam jesenji tip. Ja vam dođem kao medvjed koji mi nekako npr.danas mogao da legne i probudi se kad sve prođe, nekad u proljeće. Ali dobro iz ove kože se ne može u medvjeđu, ali zato se trudim svim silama da se oduprem tmurnim danima.Kako ponašanjem tako i garderobom i ovaj outfit je jedan buntovnički kojime ne želim reći zbogom ljetu. Barem sudeći prema koloritu

Na sajtu SheIn sam poručila još davno ovu košulju, bila je na mojoj listi želja, i dobila sam je kada sam se vratila sa odmora, nekad početkom septembra, i od tada nikako da se nakanim da je uslikam. I evo danas sam imala priliku. Košulja je jako lijepa, u prelijepim bojama. Idealne dužine i dužine rukava. Jedino ja ne volim ovaj materijal,poliester ali nisam mogla da joj odolim stoga preživjeću nekako. Naravno ovu bluzu možete i dalje naručiti preko njihovog sajta- SheIn.






KOŠULJA  SHE IN- OVDE

MANTIL TARA JARMON - OVDE

FARMERKE LEVIS - OVDE

PATIKE NIKE- OVDE

TORBA-NO NAME

MINĐUŠE SIX - OVDE

Comments