Rhea & Superstar


Jako volim miksati stilove. Iako se do prije nekoliko sezona nije moglo ni zamisliti da salonke mogu zamijeniti patikama uz neku fensi torbu, taj modni iskorak mi se toliko dopao, kao i činjenica da je čak i Marija Gracija Kjuri u poslednjoj reviji za Dior uz haljine kombinovala baletanke i patike, a i slavni Karl Lagerfeld u poslednjoj reviji dao prednost udobnosti. Nije da ne izlazim iz Šanela i Diora, ali me raduje činjenica da i oni koji se poistovjećuju sa nošenjem ravne i udobne odjeće mogu da pripadaju ravnopravno modnoj sceni kao i sledbenici Keri Bredšo i strmoglavo visokih salonki. Bilo kako bilo volim patike uklapati gdje stignem, a model Adidas Superstar je zaista postao toliko popularan da je rijetko vidjeti ikoga da ih nema. Udobnost, retro dizajn, lakoća kombinovanja i svršen model učinili su ih besmrtnim.
Iako se svakodnevno na tržištu pojavljuju novi modeli, potiskujući stare, neki opstaju uprkos promjeni trendova, a jedne od njih su sigurno i ove Adidas Superstar. Ovaj model započeo je svoj život na košarkaškom terenu, ali je postao poznat tek kada je postao nezaobilazni dio outfita grupe Run DMC, koji su ujedno bili i prvi promoteri Adidasa u svijetu muzike. Eto i mali istorijat ovih sjajnih patika, a više modela svakako možete naći u BUZZ radnjama širom BiH ili na stranici http://www.buzzsneakers.ba/
Ovaj lijep jesenji dan iskoristila sam za šetnju parkom koji jako volim i koji mi je omiljeno mjesto u svakom godišnjem dobu i dijelu dana. Žao mi je što nije veći i što nema više sadržaja, ali opet pomislim da postoje brojni gradovi koji uopšte nemaju park te budem zadovoljna i ovim što imam. U svakom slučaju jesen je pogodna i za nabavku odjevnih komada napravljenih od kože, a svakako na prvom mjestu tu je kožna jakna. Modna kuća Mona poznata je po jako velikom broju modela  od kože i sigurna sam da će modeli odgovarati svačijem ukusu. Ovo je bio moj izbor kao i sjajna hit torbica Rhea.Rhea -majka Boga Zevsa. Nježna, plemenita, prijatna, boginja plodnosti i majčinstva bila je inspiracija za nastanak ove prekrasne torbice.




JAKNA - MONA

PANTALONE - SPRINGFIELD

KOŠULJA - H&M

PATIKE - ADIDAS SUPERSTAR

TORBA - MONA

NAOČARE - H&M

Comments