Izađi i treniraj -Mostar

Znate ima onih gradova koje ne morate da posjetite, a da već unaprijed znate da vam se dopadaju. Tako je kod mene sa Mostarom. Oduvijek mi se dopadao i nekoliko puta sam prolazila pored i jako željela da svratim, ali nije se dalo. Kada smo razmišljali koji grad da stavimo na mapu posjeta tima "Izađi i treniraj" nije bilo dvoumljenja-MOSTAR.



Kao kruna cjelogodišnjeg angažovanja oko organizacije događaja"Izađi i treniraj" bila je posjeta meni jednom od najljepših gradova BiH.
Zbog nepredvidivih vremenskih prilika i nestabilnog vremena u oktobru, odluka je pala da mora biti što ranije, te smo kao idealan datum našli sredinu oktobra. Ko nije nikada ništa organizovao, pa makar to bio i piknik u prirodi, ne zna šta znači gledanje u nebo i posmatranje oblaka, gledanje u vremenske prognoze i smišljanje backup plana. E i ovoga puta to mi je bila najveća briga, hoće li me ogrijati hercegovačko sunce ili će me ipak nebo počastiti kojom kapljicom, čisto da mi poželi srećan put do sledeće godine. Tako da sam morala da mijenjam datum shodno vremenskoj prognozi, ali to nikako nije umanjilo broj vježbača koji su se iznova i iznova prijavljivali.




Mepas Mall i sjajni Josip su nam izašli u susret kao partneri u organizaciji, te smo brzo dogovorili da je mjesto našeg treninga Mepas Mall. Veliki broj medija, radio i TV stanica i portala, bio je zainteresovan za ovaj događaj te smo i prije samom treninga imali dosta posla oko toga.
Ipak kada radite za kompanije svjetskog ranga kao što su Sport Vision i brend Nike, onda nemate puno prostora za stres i tenziju. U sva četiri projekta su bili i više nego podređeni željama vježbača i udovoljavali zahtjevima zainteresovanih, te su i ovaj put pripremili majice za učesnike, kao i vrijedne nagrade:najnovije Free training patike kao i poklon bon od 100 KM za kupovinu u Sport Vision radnjama. Tu su naravno bili i vaučeri sa popustima za kupovinu.






Prof.dr Lejla Šebić koja je sa nama bila u Sarajevu, još jednom je pokazala da je profesionalac, okupivši oko sebe tim trenera iz Mostara koji su mostarskoj publici predstavili različite tipove vježbanja.



Prije zvaničnog dijela vježbanja, sve prisutne su obradovali najmlađi iz mostarskih vrtića maskirani plešući zumbu.


Iako je kiša počela padati prije samog kraja, vježbači nisu odustajali, te smo trening priveli kraju po planu, a zadovoljni vježbači i čestitke poslije pokazali su nam da smo na pravom putu i da ispunjavamo svoju misiju, a to je da širimo pozitivnu energiju i promovišemo sport na najbolji način.
Sada kada je sve gotovo i kada analiziram sve gradove u kojima smo bili, mogu reći da mi je puno srce što je ideju pojedinca, običnog građanina podržala jedna takva kompanija i jedan takav brend kao Nike, i da su na trgovima i platoima nastupile stotine ljudi ujedinjene u jednoj aktivnosti , a to je sport. Ne znam za druge, ali ja sam ponosna na čitavu zemlju i sve naše učesnike i po broju pitanja koje stalno dobijam u inbox iz drugih gradova mogu samo reći da nije sve izgubljeno, i da svakodnevne loše vijesti koje slušamo nisu jedino što ova zemlja nudi. Tu je i dosta lijepih stvari koje čekaju da budu otkrivene. Za kraj ovog posta evo i video zapisa našeg druženja, a pošto je ovo moj prostor "oglašavanja" želim da se zahvalim svima koji su u bilo kom smislu bili dio događaja "Izađi i treniraj" sa željom da se družimo i sledeće godine.




Comments