CATRICE PRIME AND FINE BEAUTIFYING PRIMER

Ukoliko želite bazu koja će biti nježna i mekana prema vašoj koži i koja će pored sloja pudera dati koži lica prostora da diše, istovremeno produžavajući trajnost nanesenog pudera ova baza je za vas.

Postojanost, svježina i baršunastost kože jesu efekti koje pruža. Kao osobi sa masnom kožom koja je konstantno u potrazi za nečim što će je na prirodan način moći matirati, a ne stvoriti efekat kamene maske, moram reći da je ova baza prijala.
Lijepo plastično pakovanje u formi tubice olakšava upotrebu, a na poleđini možete dobiti i informacije o samom proizvodu. Između ostalog obogaćena je vitaminom E.
U sebi ima sitne čestiše shimera, koje su kada se nanese skoro pa i neprimjetne. Ipak doprinose svježijem izgledu kože i smijaćete mi se ako kažem, da mi se dopada i da bih je bez problema nosila bez pudera.
Kao što se na fotografijama može i vidjeti, ružičastje je boje, koja ne utiče na boju pudera što je dobro, jer možete koristiti sve bez obzira koje koristite i prilagođavate podtonu vaše kože. Osim svih pozitivnih stvari koje sam navela, na osnovu kojim mogu zaključiti da je ovo jedna od boljih baza za ovu cijenu, ističem svakako u prvi plan i trajnost pudera kada ispod njega nanesemo ovu bazu. Ova baza je moja topla preporuka, a i odnos cijene i proizvoda je i više neko pozitivan u korist kvaliteta.

Comments

  1. Slažem se, odlična baza! Volim je ja sa suhom kožom kao i sestra s masnom. Da se razumijemo, nije da radi čuda, ali je kao što si rekla odličan omjer cijene i kvalitete. :)
    Iva

    ReplyDelete

Post a Comment