Essence -COLOR & CARE

Ako volite nježne kremaste nijanse lakova za nokte, koji osim prirodne nijanse vašim noktima obezbjeđuje i čvrstinu, onda je ovo pravi lak za vas. Essence COLOR & CARE linija lakova sastoji se od 5 nijansi, a ja sam dobila ovu sjajnu 02 I CARE for you.

Ovo je zaista prelijepa nijansa laka za nokte, onaj lak koji vam treba jer ide uz apsolutno sve. Prirodan, neprimjetan, a opet istovremeno elegantan i decentan. Na noktima izgleda sjajno. Koristila sam ga i kada sam imala duže, a evo i sada na ovu kraću varijantu. Puderasta nijansa odlično se utapa sa bojom kože, koja je ovih dana malo tamnija nego inače.

Dolazi u četvrtastoj bočici u pakovanju od 10 ml, i sa četkicom srednje debljine. Jako lijepa ambalaža. A na samom poklopcu vidjećete naljepnicu da je proizvedeno od prirodnih sastojaka, a sam proizvođeč kaže da je ova linija nastala u saradnji sa prirodom, i da je obogaćen prirodnim sastojcima za jačanje noktiju.

Lak je jako lijep, postojan, puderasto roze boja je meni savršena i sa jednim slojem može proći, dok će ipak dva sloja biti najbolje rješenje za savršen utisak.

Comments