Catrice blush artist

Baš u trenutku kada sam planirala kupovinu rumenila u roze nijansama, dobila sam ovu CATRICE paleticu i zaista se jako obradovala ugledavši nijanse. Jako zgodna paleta, barem kada je riječ o dimenzijama.Prozirna čvrsta kutija od plastike, jako simpatično izgleda, i ja volim minimalizam, pa recimo da moje estetske zahtjeve može da zadovolji. Catrice donosi tri varijante ovih paltica, a ja sam dobila 020 CORALL I NEED. I od svih u ponudi ona mi se najviše dopada.




Gramaža palete je 10 gr i od tri nijanse dvije su sa shimmerom jedna je mat. Kao što i u samom nazivu piše, nijanse iz ove palete imaju koralni podton. Odlične za ljeto.

Prva u nizu je roze nijansa koja ima šimer, druga je boja breskve i ona je mat i treća je takođe svjetlija boja breskve koja takođe ima shimmer. Kada ih pogledate isprva je utisak da je riječ o jako romantičnim bojama što i jesu, a ova poslednja nijansa je jako svijetla i ja je u poslednje vrijeme koristim u ulozi highlightera.


Što se pigmentacije tiče meni je solidna, a vidjela sam da je druge djevojke karakterišu kao nešto lošiju u odnosu na CATRICE klasična rumanila. Ja ne znam, nisam ih koristila ranije i ovo je moj prvi susret sa Catrice rumenilima. Za prvi put je dobro i imam sampo pozitivne ocjene, takođe trajnost je dobra, jer nisam zaključila da spada, prosto je tu dok ne skinem šminku.



Sve u svemu , dajem pozitivnu ocjenu ovom rumenilu i preporučujem da ga probate.


Comments

  1. Paleta djeluje zanimljivo :) Osobno volim malo slabije pigmentirana rumenila (baš poput ovih) jer ih je lakše nadograđivati. :)

    ReplyDelete

Post a Comment