Summer SheIn wishlist + free shipping

U prošlom postu sam pričala o haljini koju sam naručila sa SheIn sajta. Mnogima se dopala, i za vrlo kratko vrijeme zabilježio je veliki broj posjeta. Dobila sam i dosta pitanja u inboks u vezi sa haljinom i odakle sam je naručila, tako da sam i u ovom postu odlučila da vam predložim da i sami napravite narudžbu sa ovog sajta. Nekoliko mojih drugarica se ovih dana uputilo u akciju traženja stvarčica sa sajta, i ono što smo se složili je da imaju mnoooogo toga da ponude, i ako imate strpljenja da pregledate silne strabice, sigurna sam da ćete naći nešto za sebe.


SheIn Exclusives -HERE

SheIn PRE-ORDER SALE - HERE

SheIn SALE - HERE

SheIn HOT SALE UP TO 80% - HERE

Posebna pogodnost u naredna dva dana je FREE SHIPING!!! Od 10. do 12. jula BESPLATNA dostava tako da je ovo savršena prilika za narudžbu. U nastavku evo i nekoliko linkova za narudžbe. U toku je veliko sniženje na neke artikle i do 80%. Zar nije sjajno?!?!?

Ja sam mjerkala šta bih još mogla uzeti pa sam napravila neku wish listu. Dalo se zaključiti da sam obožavalac plavo -bijele kombinacije kao i color -block varijanti, i evo šta sam izabrala:
suknja - OVDE
HALJINA OVDE
HALJINA - OVDE

HALJINA - OVDE
MAJICA - OVDE
HALJINA -OVDE
MAJICA - OVDE

BLUZA - OVDE
HALJINA -OVDE
Kao velikom ljubitelju haljina, bilo je preteško da smanjim listu šta mi se sve dopada, ali eto smanjila sam koliko sam mogla. 
SANDALE - OVDE
NAKIT ZA NOGE - OVDE
TORBA - OVDE

TORBA - OVDE

NARUKVICA - OVDE

MINĐUŠE - OVDE




Comments